2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ۱۳سال پیش شوهرم نمیخواشت خودم و مامانم راضیش کردیم که بریم. چون نامزدبودیم اینام رسم دسمال سفید داشتن . اگه نامزدی اتفاقی میفتاد میگفتن اره دختر نیس 

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

توی شهر ما خونواده عقب مونده ای مثل شوهرمینا دارن اما خودمون و خاندانمون همچین غلطی نکردیم و نمی کنیم

 از یه سنی به بعد آدم دیگه وقت نداره بشینه گریه کنه مجبوره همراه اشک ریختن رانندگی کنه غذا بخوره ظرف بشوره یا به بقیه کارای عقب‌ مونده برسه 👋 هیچ کسی به خاطر دیر ازدواج کردن نمرده، اما خیلی‌ها به خاطر این که آدم اشتباهی رو انتخاب کردن، از بین رفتن.از دست دادن قطار خیلی بهتره از اینه که خودت رو زیر چرخ‌های زندگی مشترک بندازی.

شمالیم گیلاننه رسم نداریم حتی تو عقب مونده ترین روستاهامون

امضات 😎

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

ما نمی‌گیریم

رسم نداریم 

به نظرم کار شرم آوری هم هست 😕

اما اونایی که رسم دارن خب دختره اصرار کنه که نده بعدا تو زندگیش خانواده طرف یا حتی خود طرف ممکنه بهش تیکه بندازن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش