بابت این گفتم ازاد
ک اگر پلن ارشد خوندن و مطب زدن دارید
توی ازاد شانس اینو دارید خیلی خوب درس بخونید معدلتون خوب باشه
بالای ۱۹
بدون کنکور گرایش خوب ارشد قبول بشید
چون در نهایت توی روانشناسی بازگشت همه به سوی ازاد هست😂😂😂
پیام نور چندیییین ساله ک بدون کنکور ارشد فک کنم برنداشته
چون کنکورش قبولیش سخت شده گفتم
ببین برای ازاد ترمی ۷ ۸ باید فک کنم روش حساب کنی دیگ