2777
2789
عنوان

دختر مظلوم🤣😂

153 بازدید | 5 پست

واقعا چرا بعضیا فکر میکنن دخترای سر به زیر و اروم تو جامعه حقشون خورده میشه؟


خیلی از اینا از اون جونوران که خودشون رو تو موضع ضعف نشون میدن،


بعدش که طعمه نزدیک شد،جوری ضربه فنیش میکنن،


که تا یاد داره،از یادش نره،


اینا موقعیت کم گیرشون میادا،ولی اگه بیاد،

  از دست نمیدن،


نمونش دوست خودم،

خدارو به کتابش که این رفیق های پسرش از از ماها بیشتر بود،

سفری نبود که نرفته باشه مجردی با دوستاش،

مشر.وبی نبوده که نخورده باشه،


ولی هم زمان،

خودشو دختر محجبه و اهل نماز و روضه و نماز اول وقت هم نشون میده،


کم مونده مادرم این عتیقه رو به عنوان اسوه زندگیم بکوبه تو سرمممم


حالا هم  معرفی نامه از طرف بسیج گرفته،

برا استخدامی معلمی انگار،


خودمونیما، خرابا شانس دارن،


حالا من یه بار فیلم بدون سانسور نگاه کنم،


فتا برام پیامک حجاب بازیگر تو فیلم هم میفرسته 



هییییی

اگر در جایی انسان های کوچک سایه های بزرگ داشتند، یعنی خورشید انجا در حال غروب هست

دوست شما مظلوم نما و مذهبی نما بوده عزیزم

خداوندا... تکیه گاه بی نشانی باش برای آنان که نمی خواهند ضعفشان دیده شود اما در دل سخت محتاج تو هستند.... اللهم عجل لولیک الفرج❤️✨️برای حاجتم ی دونه صلوات میفرستی      #خلیج_همیشه_فارس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست شما رمز موفقیت در ایران رو خوب بلده

کاربران عزیزی که در یکی از زیرمجموعه ها قرار دارند بدانند و آگاه باشند که باهاشون حال نمیکنم . می‌دونم براتون مهم نیس ولی برای خودم مهم بود که بهتون بگم ازتون خوشم نمیاد 🤣  :  ۱- اونایی که دنبال حس ششم توی سایت میگردن.             ۲- اونایی که می‌پرن وسط تاپیک بقیه و یه موضوع دیگه رو وسط می‌کشن (مخصوصا اونایی که دنبال لطفا برام  دعا کنید و صلوات  بفرستید و .... هستن. خودت مثل یه خانم متشخص تاپیک بزن. تو که به صلوات اعتقاد داری حتما به حق الناس هم اعتقاد داری دیگه . اون کارت حق الناسه. مثل اون کاربری که بهش اینو گفتم و در جواب سر استارتر منت هم گذاشت که «اگه من رفتم تو تاپیکش، ثواب صلوات برا اون می‌ره» نباش 🥴 )              ۳- و رتبه نخست هم میرسه به اونایی که در برابر مشکلات چشمشون رو بستن و یه کلمه «خود تحقیر » یاد گرفتن            پی نوشت: فعلا همین هارو یادم اومد ولی این لیست اپ دیت میشود. پس فکر نکنید اگه توی این لیست نیستید مهر تایید منو گرفتید 🤣.    

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز