2777
2789

مرض دارم

اینکه اگر چشم آبی و یا مسیحی باشن ازشون دفاع کنیم ،  و اگر رنگین پوست باشن ، بگیم به ما چه ؟  نشونه با کلاسی نیست ،  نشونه زیر پا گذاشتن انسانیت هستش ...   #بخاطرکودکان‌ترسیده‌ی‌بی‌دفاع

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همه چیز داشت به خوبی پیش میرفت اومدم بخوابم که آقای بیشعور اعصابمو بخاطر یه لقمه خورد کرد

بالاخره منم مامان شدم.روز11اردیبهشت 1398 دخترکوچولوی من ساعت16و35 دقیقه به دنیا اومد😍😍😍

داشتم عشق ابدی رو میدیدم ی ربع دیگه میرم میخوابم

من از سال ۱۴۰۰ اینجا عضوم متاسفانه تعلیق شدم😐پس نگید کاربر جدید 🔪😏 .. خدایا شکرت بابت هر چی که بهم دادی و مراقبت های که از من کردی ❤️❤️💓 اگه خدا بخواد میشه 🤍 با من از دین صحبت نکنید بلکه بگذارید دین را در کردار شما ببینم ❤__لئو تولستوی .  خدایا قربونت برم معجزه ای میخوام در حد خدا بودنت 🫀تا حالا آدمی دیدی که هم کیوت باشه . هم وحشی . هم لوس . هم داش طوری ؟ اون منم😻 من تو را پاره ای از خود نه بلکه تمام وجود خود یافتم چنان که اگر رنجی به تو رسد به من رسیده ❤️ با لبات فاتحه ای هر غمی رو میخونم من به آرامش وحشی چشات مدیونم💋❣️ خدا برام معجزه کن ی نی نی کوچولو بهم بده 👶 ی نی نی کوچولو که شبیه باباش مو فرفری باشه. سبزه و جذاب باشه.  چشماش و لباشم به من بره . اونوقت میشه ترکیب بهشتی 😁😻 و خدایا همه مریض ها رو شفا بده و خانواده ها مونو حفظ کن ❣️❣️❣️👨‍👩‍👧‍👧

چرا بیدارم؟ چون عصر خوابیدم و حالا نمی‌تونم بخوابم 😅🌙😴

سلام من ستایش هستم ✨ بختیاریم و به اصالتام افتخار می‌کنم در حال حاضر یه سبک زندگی سالم رو دنبال می‌کنم که شامل کتاب خوندن ورزش کردن و نوشتن شکرگزاری‌ها پرورش مهارت هام میشه 📖💪عاشق رنگ آبی گل آفتابگردون و بسکتبالم 💙🌻🏀 دوست دارم تا جایی که می‌تونم به بقیه کمک کنم و لبخند رو روی لبشون بیارم 😊🥰 خانوم و آقایون عزیز لطفاً درخواست دوستی ندید و مراقب حرف هاتون باشید 🙏🚫

اسباب کشی کردیم داشتیم با شوهرم فرشا رو پهن میکردیم

بگو که نیستی فقط خدای جانمازها❤بگو که چاره سازی و خدای چاره سازها❤بگو که نیستی فقط خدای در سجودها❤تو در قیام سروها،تو در خروش رودها❤تو در هوای باغ ها،میان شاه توت ها❤تو بر لب قنات ها،تو در دل قنوت ها❤خدای من،چه بی خبر قدم زدم کنار تو❤رفیق من،چه دیر آمدم سر قرار تو❤قرار من،قرار لحظه های بی قرار من❤خدای من،یگانه ی همیشه در کنار من❤❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز