2777
2789
عنوان

پرسیده که➕عکس🖼️

662 بازدید | 45 پست

آیا تا به حال کسی را در زندگیتان داشته اید که عکسش را باز کرده و تا ریزترین جزییات صورتش را با دقت نگاه کنید!

خواستم بگم آره..عکس زنی که هیچوقت نتونستم بفهمم چی تو فکرش بود که به هم جنس خودش رحم نکرد

عکس زنی که هیچوقت نفهمیدم کجاش از من بهتر و زیباتر بود که همسرم اونو به من ترجیح داد

عکس تویی که هنوز نفهمیدم همسرم چی توی تو دید که تو من ندید؟

چی توی تو دید که دلش به حال زن باردارش نسوخت 

من هر شب به عکست نگاه میکنم دیگه تمام اجزای صورتت رو حفظ شدم..



{به همان داغ بسوزی که مرا سوزاندی..}

سوگـلم🤍ازدواج 1403/09/30💍 جدایی1403/12/20❤️🩹 باشد بار دیگر که عشق به سراغم می آید..امن باشد..صادق باشد.. آرامش داشته باشد و دلم را قرص کند..آنها که عکسها را نبوسیده اند هرگز عاشق نشده اند...{دلتنگتم عزیزترینم💔7'01'1405}

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلم پر از درد شد بابت این غم بزرگت 

اما الان خودت داری به خودت ظلم میکنی

انسانیت.....از دور شاید دید در ماه /چشم خود بستم تا که چشم مستش ننگرم دل فریاد زد دیوانه من میبینمش...عاشق مولانا و حافظ و وحشی بافقی و شاهنامه و سعدی.عاشق اسطوره ها و داستان ها،عاشق تاریخ ایران.عاشق نوشتن و نقاشی کشیدن...عاشق کتاب و پادکست...اگه کتاب قشنگ یا پادکست قشنگ میشناسی بهم معرفی کن...دنیا هنوز قشنگه چون هنوزم آدمای خوب زیادی هستند که میشه به اعتبار بودنشون به زندگی لبخند زد

حالا خیلی فکت هم نیست ولی یه جایی خوندم:

مردا میرن سراغ یکی شبیه مادرشون

اگه مردی رهاتون کرد و رفت دنبال یه زن خراب،بدونید مشکل از شما نبوده!!

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

حالا خیلی فکت هم نیست ولی یه جایی خوندم:مردا میرن سراغ یکی شبیه مادرشوناگه مردی رهاتون کرد و رفت دنب ...

فکته،

اکس منمممم انقد دنبال من بود .بعد ها ننشو دیدم دیدم اععععع چقدددد کاراش شبیه منه🙂حتی میگفت خیلی شبیه مامانمی اونم مثل توعه

https://cdn.imgurl.ir/uploads/w6251_5c4ec652c120f_1548666450.mp3

سوگـلم🤍ازدواج 1403/09/30💍 جدایی1403/12/20❤️🩹 باشد بار دیگر که عشق به سراغم می آید..امن باشد..صادق باشد.. آرامش داشته باشد و دلم را قرص کند..آنها که عکسها را نبوسیده اند هرگز عاشق نشده اند...{دلتنگتم عزیزترینم💔7'01'1405}

بمیرم برای دلت💔🖤

خدا نکنه عزیزم 

سوگـلم🤍ازدواج 1403/09/30💍 جدایی1403/12/20❤️🩹 باشد بار دیگر که عشق به سراغم می آید..امن باشد..صادق باشد.. آرامش داشته باشد و دلم را قرص کند..آنها که عکسها را نبوسیده اند هرگز عاشق نشده اند...{دلتنگتم عزیزترینم💔7'01'1405}

اولین باره یه تاپیک اشکمو در آورد اینجا....

ببخش منو عزیزم نمی‌خواستم ناراحتت کنم 🫂 

سوگـلم🤍ازدواج 1403/09/30💍 جدایی1403/12/20❤️🩹 باشد بار دیگر که عشق به سراغم می آید..امن باشد..صادق باشد.. آرامش داشته باشد و دلم را قرص کند..آنها که عکسها را نبوسیده اند هرگز عاشق نشده اند...{دلتنگتم عزیزترینم💔7'01'1405}

فکته،اکس منمممم انقد دنبال من بود .بعد ها ننشو دیدم دیدم اععععع چقدددد کاراش شبیه منه🙂حتی میگفت خیل ...

پس چرا شد اکس):

حیف شد که😢

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

بابام مخالفت کرد

متاسفم

بذار پای اینکه خیریتی بوده تو این مخالفت

ان شالله یه آدم بهتر قسمتت♥️🌱

من افتادم توی یه چاهِ پنج متری و تو،،،یه طناب سه متری برام انداختی پایین....بگم نیستی، دروغ گفتم...بگم هستی، خیلی کمه):                                                         برایت نوشته بودم که از وضع موجود به ستوه آمده‌ام و در فکر نجات دادن خود هستم؛ زمان زیادی گذشت، اما حقیقت این است که مفهوم «نجات» حتی نزدیک هم نشد به این امپراطوری خاکستر و ویرانی.                                               ‏یاد اون بچه میفتم که تو مدرسه رو کیفش نوشتن `خر` ...با غم و اندوه و بغض اومده خونه.. مامانش گفته عب نداره کیفت رو برات با صابون تمیز می‌کنیم..گفته کیف رو ول کن من خرم؟؟من که اینقدر با همه مهربونم):    حکایت مواجهه من با آدم‌هاییه که یهو ازشون عجیب‌ترین بی‌مهری‌ها رو میبینم...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز