2777
2789
عنوان

یه سوال

| مشاهده متن کامل بحث + 298 بازدید | 39 پست

اره امروز قوی ترین ادم خونمون بودم 

پای درد و دل همه نشستم 

بابامو بردم دکتر 

همشون دلمو خون کرذن 

ولی من هنوز سر پام و خوشحال از اینکه تونستم یکم ارومشون کنم 

برامون دعا کنید بابام خوب بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره تا الان داشتم خر میزدم شیمی روی ساعتم داشتم واسه کسی ک بلاکم کرده پیام مینوشتم خالی شم درصورتی ک ...

هیچکدوم از مشکلاتت از نظر دنیا مهم نیستن، پس برای تو هم مهم نباشن. زندگی کن در لحظه.

اون قسمت نوشتن که گفتی، عالیه به نظرم. به دستش نمی‌رسه ولی تو خالی میشی. خوبه که.

  

اره امروز قوی ترین ادم خونمون بودم پای درد و دل همه نشستم بابامو بردم دکتر همشون دلمو خون کرذن ولی م ...

انشاالله خوب میشه عزیزم. الان یه مدیتیشن برات میچسبه. یا یه فیلم خوب ببینی. که همشو بشوره ببره. خودتو خالی کن که خسته نشی یهو.

  

کم هستند آدمایی که زندگی میکنند ، بیشتر داریم ادای زندگی رو در میاریم ، فقط دنبال یکسری کارای بیهوده که نتیجه ای جز پیر شدن و هدر رفتن عمر توش نیست به خیال خودمون داریم روبه جلو و ساختن زندگی بهتر پیش میریم اما .....

✅ یاد بگیر صبر کنی ، هر چیزی تو زمان خودش اتفاق بیوفته🕛

خب تعریف زندگی کردن چی هست عزیز دلم

برای هرکس متفاوته، ولی تعریف کلی ش اینه که هرکاری که انجام میدی، حال کنی باهاش. یکی با آشپزی حال میکنه، یکی با ورزش، یکی با رابطه، یکی با پیاده روی ، یکی با رانندگی ووو

  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز