2777
2789
عنوان

اسم پریزاد

243 بازدید | 17 پست

چطوره؟

من پیوسته به خدا نیاز دارم.پیوسته به یاری و کمکش نیاز دارم،به عنایتش،محبتش،رحمت و خیرش،به برکتش، به هدایتش نیاز دارم.پیوسته هدایتش...ممنون میشم برای اینکه مورد مغفرت و رحمت خدا باشم،برای اینکه خداوند یاورم باشه و هر دم من رو هدایت به خیر و درست کنه،برای خوشبختی،عاقب به خیری و رسیدن به حاجات و آرزوها و خواسته های دلم،یک «صلوات» مهمونم کنید.که به همه ی دنیا هم رحمتی برسه💓🌷🥰

خوشم نمیاد

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهش قراره فقط صداش کنن پری

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
برای بچه میخوای؟ بیشتر توضیح بده تا بتونیم کمکت کنیم

بله

من پیوسته به خدا نیاز دارم.پیوسته به یاری و کمکش نیاز دارم،به عنایتش،محبتش،رحمت و خیرش،به برکتش، به هدایتش نیاز دارم.پیوسته هدایتش...ممنون میشم برای اینکه مورد مغفرت و رحمت خدا باشم،برای اینکه خداوند یاورم باشه و هر دم من رو هدایت به خیر و درست کنه،برای خوشبختی،عاقب به خیری و رسیدن به حاجات و آرزوها و خواسته های دلم،یک «صلوات» مهمونم کنید.که به همه ی دنیا هم رحمتی برسه💓🌷🥰
تهش قراره فقط صداش کنن پری

نه جانم به مادر پدر و اطرافیان بستگی داره

من پیوسته به خدا نیاز دارم.پیوسته به یاری و کمکش نیاز دارم،به عنایتش،محبتش،رحمت و خیرش،به برکتش، به هدایتش نیاز دارم.پیوسته هدایتش...ممنون میشم برای اینکه مورد مغفرت و رحمت خدا باشم،برای اینکه خداوند یاورم باشه و هر دم من رو هدایت به خیر و درست کنه،برای خوشبختی،عاقب به خیری و رسیدن به حاجات و آرزوها و خواسته های دلم،یک «صلوات» مهمونم کنید.که به همه ی دنیا هم رحمتی برسه💓🌷🥰

قشنگه ولی برای 30به بالا

نه بچه کوچیک

به شوق نور در ظلمت قدم بردار🌱                          من از نسل اریایی هستم و فرزند کوروش بزرگ🌚                  وقتی نظر میدم یعنی با اون شخص حرف میزنم پس دست از سرم بردار :)                                                 "مذهبی های افراطی" به هیچ عنوان با من بحث نکنند و سعی در فرو کردن افکارشون به من نداشته باشن🙏💛                                                                                   مثلا روشنفکرای عزیزم فشار ندن تومون عقایدشونو.💜                  جنسیت؟ نژاد؟ محل زندگی؟ بیخیال همه انسانیم و تا وقتی به هم اسیب نزنیم ادمای خوب و قابل احترامی هستیم🙏                                                      پرنسسعلی های سایتم قابل احترامن اگه درخواست ندن! 🤦‍♀️😂   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز