2777
2789
عنوان

فرق گذاشتن

140 بازدید | 10 پست

سلام ، عزیزان ممنون میشم منو راهنمایی کنید ، من یه دختر ۸ ماهه و خواهر شوهرم یه پسر ۱۱ ماهه داره ، وقتایی که خونه ی مادرشوهرمیم (یجورایی مجبورم و بیشتر اوقات اونجام) به طور واضح میبینم که مادرشوهرم بین بچه ها فرق میزاره مثلا پسر خواهرشوهرمو میخوابونه غذا میده شیر خشکشو میده باهاش بازی میکنه پوشکشو عوض میکنه خلاصه هرکاری ولی وقتی به دختر من میرسه میگه میخواستم اینکارو کنم براش ولی مثلا کمرم درد میکنه فلان درصورتی که من هیچ وقت اجازه نمیدم کارای بچمو کسی انجام بده اما مثلا میخواد بگه من میخوام انجام بدم اما نمیتونم واین خیلی حس بدی بهم بده اما وقتی شوهرم هست یه طوری رفتار میکنه انگار این همون ادم نیست منم میدونم اگه قضیه رو به همسرم بگم مطمئنم گارد میگیره نه تو حساسی مادر من اینطوری نیس 
حس میکنم چون دخترش به بچش نمیرسه این خودشو مسئول کرده و به شدت در حال رقابت با منه
حالا من چه رفتار درستی میتونم داشته باشم؟
مثلا امروز من داشتم لباس میپوشیدم بهم گفت بیار من نگه دارم بچه رو تو راحت بپوش تا من بچمو دادم پسرخواهرشوهرم اومد سمتش اینم گفت وااای دستوپا میزنه منو بردار ، بچمو گذاشت زمین اونو برداشت من سریع اومدم رک گفتم دخترم خودم برت میدارم دختر من بغل مامانشو بیشتر از همه دوس داره اونم فهمید هیچی نگفت

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باز چه مادرشوهره خوبی انقدر خونش راهت میده مادرشوهرمن که انگار بچه نجسه و سالی یه بار به زور بریم خو ...

عزیزم تنهاس نوبتی پیشش میمونیم درواقع مجبورم

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
زیاد بچتو نبر پیشش

وقتی هر سه روز یبار اونجام چطوری نبرمش


میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
انگار شوهرت پشتت نیس نه؟

نه میشه گف هس نه میشه گف نیس ، ادمیه که هم منو راضی نگه میداره هم مادرشو ، مادرشوهرمم ادم بدی نیس اما یه سری رفتاراش رو مخمه

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
اها پس سخته ولی توهم از موقعیت استفاده کن اونجایی بچتو بده نگه داره بچتم الان کوچیکه فرق رو نمیفهمه

من اصلا دوس ندارم کسی بچمو نگه داره خودم به کاراش میرسم اما این حس رقابت با من و نقش بازی کردن جلو همسرم ناراحتم میکنه

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
با شوهرت برو و بیا، تنها نشوبعدم مشخصه دخترشون بیشتر دوس دارن تا عروس

رفتاامد کمتر بشه خیلی بهتره درسته

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز