2777
2789
عنوان

مردکورد

| مشاهده متن کامل بحث + 242 بازدید | 35 پست
بستگی داره تو چطور آدمی هستی مناسب ازدواجی یا دوستی بعدشم لرها و کوردها کمتر از جاهای دیگه مثل تهران ...

ازچ نظر مناسب تاچهره وظاهرم ودیدن درخواست دوستی دادن درصورتی ک چهره معقولی دارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ازچ نظر مناسب تاچهره وظاهرم ودیدن درخواست دوستی دادن درصورتی ک چهره معقولی دارم

ببین چهره و ظاهر رو همه دوست دارن مخصوصاً همه پسرها و مردها و خب هر کسی هم یه معیارش همین چهره است ی خوب تا جایی که من می‌دونم و شناختی که از لرها و کردها دارم اون‌ها خیلی اینکه دختر طرف پاکی باشه یه دختر نجیب باشه مخصوصاً اگر برای ازدواج به خوانش خیلی براشون مهمه یعنی طرف از اینا نباشه که هر روز با یکی بوده یا دختری نباشه یه کسی می‌خوان که واقعاً دختر سر به راهی باشه معیارهاشون برای ازدواج بیشتر اینه

کاربری دست دو نفره 

ببین چهره و ظاهر رو همه دوست دارن مخصوصاً همه پسرها و مردها و خب هر کسی هم یه معیارش همین چهره است ی ...

ینی پیش از ازدواج باکسی نبوده باشه وبایداطمینان پیداکنن تا ازدواج کنن درسته

من لرم لرها و کوردها آدم رو سرکار نمیزارن طرف هم آدم درستی باشه و دوسش داشته باش براش شاهرگ هم میدن

منم لرم دوبار تو رابطع بودم با پسر کورد هر کد‌وم هم حدود یکسال طول کشید ولی اصلا راضی نبودم🥲

ینی پیش از ازدواج باکسی نبوده باشه وبایداطمینان پیداکنن تا ازدواج کنن درسته

کلاً لر و کرد به غیرتشون مشهور هستند و براشون مهمه مخصوصاً اینکه اگر دختر رابطه داشته حالا در حد یه پیامی یه بیرون رفت نه اینکه مثلاً پارتنر داشته باشه یا چند تا اکس داشته باشه و اینا خیلی روی این قضیه‌ها حساسن و اینکه هر کسی هم برای ازدواج خب کسی انتخاب می‌کنه که ازش مطمئن باشه و خب این مسئله برای لرها و کردها مهمترم هست

کاربری دست دو نفره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گواهینامه

ava84farsi | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز