ببین چهره و ظاهر رو همه دوست دارن مخصوصاً همه پسرها و مردها و خب هر کسی هم یه معیارش همین چهره است ی خوب تا جایی که من میدونم و شناختی که از لرها و کردها دارم اونها خیلی اینکه دختر طرف پاکی باشه یه دختر نجیب باشه مخصوصاً اگر برای ازدواج به خوانش خیلی براشون مهمه یعنی طرف از اینا نباشه که هر روز با یکی بوده یا دختری نباشه یه کسی میخوان که واقعاً دختر سر به راهی باشه معیارهاشون برای ازدواج بیشتر اینه