2777
2789
عنوان

خواستگار😭😭

216 بازدید | 13 پست



اگه یکی ازتون خواستگاری کنه و شما راضی باشید چی میگید؟ نمیخوام فک کنه هولم

خواستگار سابقه جواب رد دادم ولی اینبار خواستگاری کنه بهش میخوام جواب مثبت بدم

چی بگم بهش؟ اصن حرف از قبلا بزنم ک چرا جواب رد دادم؟

چطوری بگم بیا با خانوادم صحبت کن

لطفا خواهرانه راهنماییم کنید🥲🌱

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

بگو باید فکر کنم😐

امام علی (ع): در شگفتم از بخیل، بـــه ســــوی فـــقـــری مــیشــتــابــد كـــه از آن مــیگــریزد.و سرمایه ای را از دست میدهد كه برای آن تلاش میكند. در دنیـا چون تهیدسـتان زندگی می  كند، اما در آخـرت چون سرمایه داران محـاكمه میشود در شگفتم از متکبری كه دیـروز نطفه ای بی ارزش وفـردا مرداری گندیده خواهـد بـود و در شگفتم از آن كس كه آفرینش پدیده ها را مینگرد و در وجود خدا تردید دارد! و در شگفتم از آن كس كه مردگان را میبیند و مرگ را از یاد برده است، و در شگفتم از آن كس كه پیدایش دوباره را انكار میكند در حالی كه پیدایش آغازین را مینگرد، و در شگفتم از آن كس كه خانه نابود شدنی را آباد می ّ كند، اما جایگاه همیشگی را از یاد برده است.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بگو باید فکر کنم😐

اخه ۳ بار جواب منفی دادم بعد خودم رفتم سمتش دیگه خیلی ضایس بخوام بگم میخوام فک کنم

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

اگه خاستگاری کرد بگو بنظرم نمیشه دوتامون تصمیم بگیریم وایه این موضوع مهم ترجیح میدم خانواده ها در جر ...

اخه میگف میخوام اول خودتو درگیر کنم بدونم خودت نظرت شخصا چیه بعد بیام جلو 

بعدش به خانواده ها گف من جواب رد دادم 

الان چی بگم؟ بگم من راضیم بیا با خانوادم صحبت کن؟ چطوری اینووو بگم بد نباشه

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

بگو من فکرامو کردم نظرم اینه خانوادمم باید وارد قضیه شن همچنین خانواده ی شما

از گذشته حرف نزنم؟ نگم قبلا شرایطم خوب نبود ولی الان فکرامو کردم و نظرم مثبته؟:

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

از گذشته حرف نزنم؟ نگم قبلا شرایطم خوب نبود ولی الان فکرامو کردم و نظرم مثبته؟:

نه...خیلی بی ربطه هروقت ازت پرسید چرا نظرت یهو مثبت شد اینارو بگو...واسه جدی شدن فقط باید حرف خانواده رو پیش کشید

با خنده بگو هنوز رو پیشنهادات هستی ازدواج بامن😅

نه خواستگاری ک خودش دوباره میخواد بکنه میگم چی بگم چطوری بگم نظرم مثبته اصن

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

اخه میگف میخوام اول خودتو درگیر کنم بدونم خودت نظرت شخصا چیه بعد بیام جلو بعدش به خانواده ها گف من ج ...

بگو بنظر من شما آدم لایق و شایسته ای هستین تقریبا به معیارهایی که همیشه داشتم نزدیکین اگه میخواین خانواده هارو در جریان بذارین من مشکلی ندارم

 اگه رابطت باهاش رسمیه اینو بگو

نه خواستگاری ک خودش دوباره میخواد بکنه میگم چی بگم چطوری بگم نظرم مثبته اصن

عزیزم هیج اشکالی نداره تو راحت نشون بدی نظرت مثبته زیادم دیگه نمیخواد ناز کنی یا یجوری بگی ک بد نباشه و فلان اگه میخوایش الان

نه خواستگاری ک خودش دوباره میخواد بکنه میگم چی بگم چطوری بگم نظرم مثبته اصن

بگین قبلا شرایطشو نداشتم ازدواج جزوه برنامه هام نبود نمی‌خواستم شما رو هم معطل خودم کنم الان خداروشکر مشکلم حل شده میتونیم بیشتر با هم آشنا بشیم اگه همه چیز خوب پیش بره منم جوابم مثبته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز