_mobina_p مدیر استارتر عضویت: 1404/02/18 تعداد پست: 2172 عنوان تینت لب 380 بازدید | 34 پست ژله ای خوبه یا مایع؟چه مارکی بهتره و لب رو خشک نمیکنه؟ 1404/03/20 | 15:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
setareh_8084 عضویت: 1402/09/27 تعداد پست: 885 شیگلم ببخشید میشه تایپیک آخرم گزارش بزنید ممنون میشم♥️🥲
مادمازل_ عضویت: 1403/12/30 تعداد پست: 5856 ببخشید میشه تایپیک آخرم گزارش بزنید ممنون میشم♥️🥲 زدم عزیزم
_mobina_p مدیر استارتر عضویت: 1404/02/18 تعداد پست: 2172 ژله ای بهتره شما چی میگی این وسط؟ خانمی؟ استفاده کردی؟
1712sogolisham عضویت: 1403/01/16 تعداد پست: 11714 ژله ای بهتره 😐😐😐😐😳😳😳😳ژله ای بهتره؟ماشالااطلاعات میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃
باران_سرد عضویت: 1395/12/23 تعداد پست: 20151 من مایع می زنم. و خب... بسیار خشک می کنه. زنده باد هیولای اسپاگتی پرنده!
hasi_45 عضویت: 1403/05/28 تعداد پست: 2321 😐😐😐😐😳😳😳😳ژله ای بهتره؟ماشالااطلاعات واسه دوست دختراش زیاد خریده ماهر شده😂😂
ننه_جون_سایت عضویت: 1401/01/10 تعداد پست: 7747 والا من پرسیدم گفتن برند بنیفیت ، ولی رنگش خوب پخش نمیشه ، تینت کلا جالب نیس
_mobina_p مدیر استارتر عضویت: 1404/02/18 تعداد پست: 2172 من مایع می زنم. و خب... بسیار خشک می کنه. من دوسال پیش یه تینت ارزون از دستفروش خریدمفوق العاده بود هم از لحاظ ماندگاری هم خشک نکردنمتاسفانه یادم نیست اسمش چی بودهرچی بعد اون خریدم لبمو خشک کرد
_mobina_p مدیر استارتر عضویت: 1404/02/18 تعداد پست: 2172 والا من پرسیدم گفتن برند بنیفیت ، ولی رنگش خوب پخش نمیشه ، تینت کلا جالب نیس شما خودت چی استفاده میکنی به جای تینت؟
saieed_hp1375 عضویت: 1404/03/18 تعداد پست: 818 شما چی میگی این وسط؟ خانمی؟ استفاده کردی؟ نه ولی استفاده کردم