بچه ها من هفت ساله یه جا کار می کنم. از شیش و نیم صبح تا یک و نیم ظهر به من هشت می ده یعنی انقد بهش گفتم حقوقمو زیاد کن
گفت بیشتز از هشت نمی تونم بدم. حتی گفتم پس از اینجا می رم. بازم قبول نکرد بیشتر کنه. نه بیمه داره نه هیچی.
در حالی که من این همه سال اینجا بودم. خاک خوردم و..... یا همه سختیهای اینجا ساختم. همه..... ولی حاضر نیست بخاطر اینکه نگهم داره یه کم حقوقمو زیاد کنه. چی کار کنم؟؟