2777
2789
عنوان

خونه پدری

2431 بازدید | 44 پست

کم کم سن آدم بالا می‌ره و خونه پدری سخت میشه

شما باشید چیکار میکنید خونه پدری میمونی یا ازدواج می‌کنی با مردی که سرد مزاجع اما خونه زندگی خوبی برات فراهم می‌کنه 

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ، ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ، ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ🎀کاربری دست دو نفره دوستان 

ازدواج میکنم با مردی سرد مزاجه خوبه دیگهعزیزم میتونی باکرگیت حفظ کنیچی از این بهتر؟؟؟؟؟

ن تا حد باکرگی منظورم اینه صد نیست پنجاه پنجاهه

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ، ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ، ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ🎀کاربری دست دو نفره دوستان 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ازاول صحبت میکنیم درمورد حد و حدود زندگی و دخالت توی امور هم اگ مث دوتا هم خونه بشه زندگی کرد البته کمی نزدیکتر خوبه

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ن تا حد باکرگی منظورم اینه صد نیست پنجاه پنجاهه

اشکال نداره 

خوبیش اینکه درصد خیانت کنه خیلی کمتره چی از این بهتر ازدواج کن 

این مرد زندگیه بخدا 

پرنسس بابل گام برای همیشه این سایت ترک کرده است

من خودمم سرد مزاجم پس قبول میکنم خوشحالم میشم ولی سرد مزاجه اصلا چرا میخواد ازدواج کنه حالا دخترا رو بگی به خاطر همون خونه زندگی ازدواج کنن ولی من مردای سرد مزاجی که ازدواج میکنن رو درک نمیکنم زن میخوای چیکار خب؟

بهشتم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه...
اشکال نداره خوبیش اینکه درصد خیانت کنه خیلی کمتره چی از این بهتر ازدواج کن این مرد زندگیه بخدا

ن اتفاقا احتمال خیانت داره 

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ، ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ، ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ🎀کاربری دست دو نفره دوستان 

دومی ، شوهر منم سرده اما خودم زیاد پیش قدم میشم در کل خوبه

همراه با خیانت عاطفی 

ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ، ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ، ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ🎀کاربری دست دو نفره دوستان 

من خودمم سرد مزاجم پس قبول میکنم خوشحالم میشم ولی سرد مزاجه اصلا چرا میخواد ازدواج کنه حالا دخترا رو ...

منم سرد مزاجم اما ازدواج فقط رابطه نیست یکیو داشته باشی که کنارت باشه همراهت باشه بازم خوبه حالا سرد مزاج باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792