2777
2789
عنوان

همکار اقام

114 بازدید | 11 پست

بچه ها من امشب به همسرم گفتم که همکار آقام باهام تماس گرفته چون قراره تو ی حیطه همکاری کنیم و این آقا دست کم ۵ سال از من کوچیکترخ 

بعد گفتم که ایشون گفته که خیلی مهمه که باهاشون همکاری کنم شما واقعا توانمندین و فلان 

بعد یهو همسرم گفت حواست به روابطتت باشه 

منم گفتم عزیزم طرف از من کوچیکتره و در جریان من ازدواج کردم 


و اینکه من کلا تو حرف زدم خیلی جدی هستم عزیزم 

این حرفا رو با لحن خوب و خنده گفتم 

چیز بدی نگفتم که

و واقعا من با این همکار آقام خیلی رسمی رسمی رسمی صحبت کردم و کلا آدم جدی هستم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شوهرت حرف بدی نزده 

«بارالها...از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم،نكند فرق به حالم ....چه براني، چه بخواني...چه به اوجم برساني،چه به خاكم بكشاني...نه من آنم كه برنجم،نه تو آني كه براني..نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم،نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي...در اگر باز نگردد...نروم باز به جايي،پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي ...كس به غير از تو نخواهم،چه بخواهي چه نخواهي...باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️

من حرف بدی نزدم بنظرت؟نباید بهش میگفتم ؟

گفته مراقب روابطت باش تو هم میگفتی چشم عزیزم 

ولی خب حالا مشکلی هم پیش نیومده که 

«بارالها...از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم،نكند فرق به حالم ....چه براني، چه بخواني...چه به اوجم برساني،چه به خاكم بكشاني...نه من آنم كه برنجم،نه تو آني كه براني..نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم،نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي...در اگر باز نگردد...نروم باز به جايي،پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي ...كس به غير از تو نخواهم،چه بخواهي چه نخواهي...باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️

گفته مراقب روابطت باش تو هم میگفتی چشم عزیزم ولی خب حالا مشکلی هم پیش نیومده که

آره اون که حذف بدی نزد 

من میگم شاید نباید اصلا همچین حرفی میزدم یا می‌گفتم از توانایی های من تعریف کزده

آره اون که حذف بدی نزد من میگم شاید نباید اصلا همچین حرفی میزدم یا می‌گفتم از توانایی های من تعریف ک ...

نه نگران نباشید مردا خیلی تو این وادیا نیستن 


«بارالها...از كوي تو بيرون نشود پاي خيالم،نكند فرق به حالم ....چه براني، چه بخواني...چه به اوجم برساني،چه به خاكم بكشاني...نه من آنم كه برنجم،نه تو آني كه براني..نه من آنم كه ز فيض نگهت چشم بپوشم،نه تو آني كه گدا را ننوازي به نگاهي...در اگر باز نگردد...نروم باز به جايي،پشت ديوار نشينم چو گدا بر سر راهي ...كس به غير از تو نخواهم،چه بخواهي چه نخواهي...باز كن در كه جز اين خانه مرا نيست پناهی...❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز