ی کم گرمی بخور...من رازیانه و پونه کوهی و گل گاوزبون قاطی بود بعدمثلا ۲ ماه پریود نشده بودم گفت فقط ۲-۳ شب مثلا یک استکان اب باشه بشه نصف استکان وقتی میجوشه بعد بخوری سر روز ۴ پریود شدم..واسه من جواب میده خوبه ...ولی فعلا سردی کمتر بخور گوجه خیار وکاهو کلا چیزای اینجوری رطوبت و سردی بدن بالا میره پریود نمیشی..شمام ک کیست هم دارید شاید واسه همون کیست باشه