2777
2789
عنوان

یائسگی

| مشاهده متن کامل بحث + 209 بازدید | 21 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تا کیست داری خوب نمیشی ترشی و لبنیات کمتر مصرف من فقط سالم خوری کن عریزم کیست خوب نشه کار میکسه به ج ...

ممنون اگه تا چند روز نشدم دوباره میرم دکتر اصلا برای کیست داروی خاصی نداد گفت اول باید پریود بشی بعد دارو بخوری

منم ۵. ۶ بار خوردم فعلا تاثیری نداشته

ی کم گرمی بخور...من رازیانه و پونه کوهی و گل گاوزبون قاطی بود بعدمثلا ۲ ماه پریود نشده بودم گفت فقط ۲-۳ شب مثلا یک استکان اب باشه بشه نصف استکان وقتی میجوشه بعد بخوری  سر روز ۴ پریود شدم..‌واسه من جواب میده خوبه ...ولی فعلا سردی کمتر بخور گوجه خیار وکاهو کلا چیزای اینجوری رطوبت و سردی بدن بالا میره پریود نمیشی..شمام ک کیست هم دارید شاید واسه همون کیست باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز