2777
2789
عنوان

یائسگی

209 بازدید | 21 پست


سلام من ۲۲ سالمه  مجردم۳ ماه پریود نمیشم رفتم دکتر بعد سونو گفت یه کیست ۵ سانتی تو تخمدان هست ۴ تا آمپول پروژسترون تجویز کرد الان ۱۰ روز گذشته باز پریود نشدم احتمال داره دچار یائسگی زودرس شده باشم؟


اطلاعات تکمیلی 


2 ثانیه پیش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم کیست ها مانع پریودشدنتون میشن، کیستا ک برن اوکی میشه

🌕''الحمدلله کما هو اهله' برام دعا کنین بیماری ک دارم و مشکلات زندگیم حل بشه😭واقعا بند دلم داره پاره میشه.من همونی ام که از بچگی سختی کشید و حسرت خورد بلکه فقط خدا بتونه درک کنه دردی ک از بچگی کشیدم تا الان رو انشالله هر کسی برام دعا کرد خدا بحق حضرت عباس دستشو بگیره، ولی با وجود همه ی این سختی ها با وجود همه ی حسرت های ک تا الان خوردم و.... من خودمو دختر امام زمان میدونم و مطمئنم درنهایت دستمو و میگیرن و حاجتم رو بهم هدیه میدهند مگه میشه اهل بیت دست کسیو رد کنن🙂 امام زمان خودش گفته حل و فصل کردن مشکلات شیعیانمان بر عهده ی ماست! پس شما هم توسل به امام زمان عج رو فراموش نکنین

تنبلی هم داری؟ 

🌕''الحمدلله کما هو اهله' برام دعا کنین بیماری ک دارم و مشکلات زندگیم حل بشه😭واقعا بند دلم داره پاره میشه.من همونی ام که از بچگی سختی کشید و حسرت خورد بلکه فقط خدا بتونه درک کنه دردی ک از بچگی کشیدم تا الان رو انشالله هر کسی برام دعا کرد خدا بحق حضرت عباس دستشو بگیره، ولی با وجود همه ی این سختی ها با وجود همه ی حسرت های ک تا الان خوردم و.... من خودمو دختر امام زمان میدونم و مطمئنم درنهایت دستمو و میگیرن و حاجتم رو بهم هدیه میدهند مگه میشه اهل بیت دست کسیو رد کنن🙂 امام زمان خودش گفته حل و فصل کردن مشکلات شیعیانمان بر عهده ی ماست! پس شما هم توسل به امام زمان عج رو فراموش نکنین

نمیدونم چیزی نگفت فقط تو مطب سونو کرد گفت کیست داری یه قرصم داد گفت از روز پنجم پریودت استفاده کن که ...

روز سوم پریودت برو ی چکاپ کامل هورمونی بده عزیزم که خیالت راحت بشه بنظرم🌹


🌕''الحمدلله کما هو اهله' برام دعا کنین بیماری ک دارم و مشکلات زندگیم حل بشه😭واقعا بند دلم داره پاره میشه.من همونی ام که از بچگی سختی کشید و حسرت خورد بلکه فقط خدا بتونه درک کنه دردی ک از بچگی کشیدم تا الان رو انشالله هر کسی برام دعا کرد خدا بحق حضرت عباس دستشو بگیره، ولی با وجود همه ی این سختی ها با وجود همه ی حسرت های ک تا الان خوردم و.... من خودمو دختر امام زمان میدونم و مطمئنم درنهایت دستمو و میگیرن و حاجتم رو بهم هدیه میدهند مگه میشه اهل بیت دست کسیو رد کنن🙂 امام زمان خودش گفته حل و فصل کردن مشکلات شیعیانمان بر عهده ی ماست! پس شما هم توسل به امام زمان عج رو فراموش نکنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بالش طبی

phoebejoon | 11 ثانیه پیش

ناشناس💛

verdigris | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز