2777
2789
عنوان

یه ثانیه بیا

103 بازدید | 10 پست

لطفا واسه موفق شدن توی امتحانم واسم صلوات بفرستید 

بعد از امتحان واستون صلوات میفرستم💗💗💗💗

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."

۱۰ تا برات میفرستم

موفق باشی🩷

احترام، احترام میاره اگه جوابت رو ندادم به شعور و عقل نداشتت یه نگاهی بنداز👄🩷زندگی سخته ولی خوشحال باش یه پان(پانترک، پانلر، پانکرد، پانعرب، پان بلوچ و خلاصه از این دسته حیوانات) مجازی خر نیستی که دروغ میگه و خودش باور میکنه بقیم خرم فرض میکنه( انواع تجزیه طلب) ا🤡🚮الو الو😝🤙🏽درحال گای_ش تجزیه طلبیم بعدا زنگ بزن❤️🔥🤙🏽 این یه روزه بده نه یک زندگی بد، اینا خیلی باهم فرق دارن❄️✨️گاهی دونفر باید کمی از هم فاصله بگیرن تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به هم هستند💗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسییی

🩷✨️

احترام، احترام میاره اگه جوابت رو ندادم به شعور و عقل نداشتت یه نگاهی بنداز👄🩷زندگی سخته ولی خوشحال باش یه پان(پانترک، پانلر، پانکرد، پانعرب، پان بلوچ و خلاصه از این دسته حیوانات) مجازی خر نیستی که دروغ میگه و خودش باور میکنه بقیم خرم فرض میکنه( انواع تجزیه طلب) ا🤡🚮الو الو😝🤙🏽درحال گای_ش تجزیه طلبیم بعدا زنگ بزن❤️🔥🤙🏽 این یه روزه بده نه یک زندگی بد، اینا خیلی باهم فرق دارن❄️✨️گاهی دونفر باید کمی از هم فاصله بگیرن تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به هم هستند💗

منم امتحان دارم 

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

به صلوات و دعا نیست که عزیزدلممم درستو بخون تا قبول شی

دیگه الان که از درس خوندنم مطمئن شدم 

 باید بسپارمش به خدای مهربونم

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."

درود خدا همراهت باشه عزیزم

منم فرزند کوروش ز اسطوره پادشاهان نیک ایران ، منم فرزند آرش کمان گیر ز اسطوره کمان گیران ایران ، منم فرزند آریوبرزن ز اسطوره فداکاران ایران ، منم فرزند بانو آرتمیس ز اسطوره دریانوردان ایران ، منم فرزند بی بی مریم بختیاری ز اسطوره بانوهای شجاع ایران ، منم فرزند فردوسی ز اسطوره شاعران و نویسنده های ایران ، منم فرزند ابو علی سینا ز اسطوره دانشمدان ایران...✨ایران، ای گهواره تمدن، قصه ات قصه ی دردی دیرینه است. از روزگارانی که کوروش، آن نامدار تاریخ، بذر عدالت را کاشت تا امروز، راه درازی از فراز و نشیب طی کردهایم. آن شکوه باستانی، حالا زیر غبار رنج پنهان مانده. سختی امروز، حکایتی دیگر است. بی پولی، چون سایه ای سیاه، بر زندگی مردم چنبره زده. نان از سفرهها رفته و دلها پر از تشویش فرداست. آزادی، واژهای که در زمان کوروش معنای دیگری داشت، اکنون گمشدهای است که در پس دیوارهای بلند زندانها و سکوتهای اجباری دنبالش میگردیم......حاکمان این روزگار، گویی تاریخ را از یاد بردهاند، یا شاید نخواسته اند که بیاموزند. ظلمشان آشناست، اما مقاومت ما همیشگی.....این سرگذشت تلخ شاید طولانی باشد، اما در دل هر ایرانی، یاد آن شکوه و امید به بازگشت آن آزادی، چون آتشی زیر خاکستر زنده است. این خاک هرگز تسلیم نخواهد شد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز