توروخدا کامل بخونین
۴ سال تو رابطه بودیم اخر سر بخاطر یه چیز کوچیک بحثمون شد واقعا چیز چرتی بود بعدش دیگه نیومد سراغم ۶ ماه گذشت بعدش اومد یه کلیپ فرستاد منم الکی گفتم وارد رابطه شدم دیگه پیام نده اون رفت با یکی دیگه منم رفتم با یکی دیگه
اون که ادعاش میشد میمیره برام الان داره واسه یکی دیگه میمیره😂
نمیخوام دوباره بهش برگردم فقط نمیخوام رابطمون کلا قطع شه دوس دارم مثل رفیق باشیم میخوام باهاش حرف بزنم کنجکاوم راجب زندگیش رلش و .. و میخوام یه کاری کنم پشیمون شه
چیکار کنم یه پیامی راهکاری چیزی بدین