2777
2789
عنوان

پیام به اکسم

118 بازدید | 12 پست

توروخدا کامل بخونین 

۴ سال تو رابطه بودیم اخر سر بخاطر یه چیز کوچیک بحثمون شد واقعا چیز چرتی بود بعدش دیگه نیومد سراغم ۶ ماه گذشت بعدش اومد یه کلیپ فرستاد منم الکی گفتم وارد رابطه شدم دیگه پیام نده اون رفت با یکی دیگه منم رفتم با یکی دیگه

اون که ادعاش میشد میمیره برام الان داره واسه یکی دیگه میمیره😂

نمیخوام دوباره بهش برگردم فقط نمیخوام رابطمون کلا قطع شه دوس دارم مثل رفیق باشیم میخوام باهاش حرف بزنم کنجکاوم راجب زندگیش رلش و .. و میخوام یه کاری کنم پشیمون شه 

چیکار کنم یه پیامی راهکاری چیزی بدین 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصلا درک نمیکنم تو این سنین کم میرین سراغ مسائل دوستی و... یکم نوجوونی تون و کنترل کنین یکم کتاب خوندن یادگرفتن مهارت های مختلف پول دراوردن دانشگاه بعد مستقل شد شخصیتتون خواستگار راه بدین.. خواستگار وتقعی ک طرف بخوادت ب مامانش بگ برام برید خواستگاری هرکی از راه رسید نرید رل باهاش بزنید. بذار برا بدست اوردنت تلاش کنه قدرت بدونه... احساسات ی دختر ارزشمندترین چیزی که داره هی الکی حروم این و اون نکنید. بذارید برای بابای بچه تون اونم بعد عقد رسمی

نه به خدا خودم متنفرم از همچین آدماییفقط رابطمون خیلی یهویی تموم شد هنوزم تو شوکشم برای همین


یچیزی بگم؟

هنوز دوسش داری هنووووز 

پس یا بهش پیام بده و‌ ازش بپرس سلام خوبی فلانی؟

میخواستم بدونم اگه میشه همدیگه رو ببینم و میخواستم بدونم رابطت با دوست دخترت جدیه یا نه؟

غرور و بزار کنار توی دوست داشتن جایی برای غرور نیست اگه آدم حسابی باشه هیچوقت به روت نمیاره

An overly imaginative teenager/ Anne of Green Gables✨

یچیزی بگم؟هنوز دوسش داری هنووووز پس یا بهش پیام بده و‌ ازش بپرس سلام خوبی فلانی؟میخواستم بدونم اگه م ...

والا به خدا دوسش ندارم حتی از خودم متنفر میشم وقتی یادم میفته با اون ۴ سال تو رابطه بودم نه قیافه داشت نه پول نه موقعیت درست حسابی هیچییی

فقط از سر کنجکاوی میخوام پیام بدم ولی میدونم شاید بد رفتار کنه

تقوا و پاکی 

 سلام. هم "حق الله" هم "حق الناس" باید هر دو با هم رعایت بشن. انقدر نگو انسانیت کافیه و دیگرون رو هم به بی نمازی و بی حجابی و بی عملی در دین و غفلت و گمراهی دعوت نکن با این حرفا و از خودت شعار مفت رایت نکن جسارتا. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم. 

والا به خدا دوسش ندارم حتی از خودم متنفر میشم وقتی یادم میفته با اون ۴ سال تو رابطه بودم نه قیافه دا ...


اگه دوسش نداری ولش کن 

لطفاااا

دوست دختر الانش که گناهی نکرده شخص ثالث حساب میشی 

An overly imaginative teenager/ Anne of Green Gables✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز