2777
2789
عنوان

بماند یادگاری

29 بازدید | 0 پست

چند هفته ای میشه شبا خوب نمیخابم 

دو شبه پشت سر هم نخابیدمه

آرامش از زندگیم رفته 

کارم شده گریه هر روز هر ساعت

توان انجام هیچ کاری جز گریه کردن ندارم 

ب خودم میگذره همه روزای سخت دارن اما میترسم روزای سختم بد تموم شه  دوست دارم بمیرم اما دیگه این شرایط برام تکرار نشه 

خدایا با زجه گریه التماست کردم کمکم کن با ناامیدی دارم روزامو میگذرونم دستمو بگیر جز تو کسی حال منو نمی‌فهمه 

ب امید روزی که بیام دوباره این متن بخونم بگم گذشت اما زیبا گذشت تموم شد... 

با گریه نوشتمت خدایا با خنده بیام بخونمش😭😖

ما کوچیکا خدامون بزرگه...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز