2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

رشد قدی موهام خیلیییی کمه چه کنم

 اول ی آزمایش بده ببین کمبود ویتامین چیزی نداشته باشی 

اگه آزمایشت اوکی بود مشکلات هورمونی ام نداشتی 

هر دو ماه یکبار نوک گیری کن با قیچی وروغن تراپی تا جایی ک میتونی در طول روز هم موهاتو باز نزار بباف مخصوصا موقع خواب

اینطوری موهات سالم میمونه اگ مثلا کمبود آهنو ویتامین دی داری حتما باید قرصشو مصرف کنی بعدش خودت متوجه تغییرات میشی 

موی شکننده؟


از اتو و سشوار با حرارت زیاد استفاده میکنی یا دکلره یا با آب داغ میشوری اگ اینارو انجام می‌دادی دیگ انجام نده

 موهات خشکه بخاطر همین شکننده هست زیاد موهاتو نشور شامپوی مناسب موهاتو استفاده کن   روغن تراپی کن همیشه

آزمایش هم بده اگ میتونی ببین ویتامینی چیزی کم نباشه بدنت 

اب هم ب اندازه کافی مصرف کن در طول روز

من موهام تا نزدیک کمرمه ریزشش طبیعیه روزی ۲۰ تا ولی موهای خیلی ریز  در حد یک بند انگشت یا دو بند انگشت که ریشه داره یه طرفش یعنی شکسته نشده هم با شونه میاد دلیلش چیه؟ موهامو میبندم هم کف سرم درد میگیره

و صــبر عادت ماست...❤🦋

من موهام تا نزدیک کمرمه ریزشش طبیعیه روزی ۲۰ تا ولی موهای خیلی ریز در حد یک بند انگشت یا دو بند انگ ...

عزیزم موهات و پوست سرت حساسه  ب هیچ عنوان موهاتو محکم نبند و از کش موی ساتن استفاده کن .

عزیزم موهات و پوست سرت حساسه ب هیچ عنوان موهاتو محکم نبند و از کش موی ساتن استفاده کن .

اره نمیدونم دلیلش چیه از دکتر وقت گرفتم تا وقتم برسه دیوونه شدم میخوابم پا میشم رو بالشت پر مو ریزه😔یا بعد حموم نمیتونم ببندم اصلا ریشه موهام درد داره 

و صــبر عادت ماست...❤🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز