2777
2789
عنوان

تولدهمسرم

63 بازدید | 3 پست

سلام تولدش ماه بعد میفته محرم روز عاشورا🤔چون جدیدا همسرم نمیتونه بیاد دیدنم بنظرتون جمعه تولد بگیرم براش یاهفته بعد که احتمالا میخایم بریم مسافرت دوروزه؟

فقط موندم چجوری کیک بخرم🙃باخودش برم؟رشت نیست 

اخه نه محل خودشون میشناسم ن اونجایی ک میخایم بریم میتونم تنهابرم بیرون 

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
اره بگیر غافلگیر شه

😬پس فردا بگیرم یابمونه هفته بعدش؟

میترسم دیگه نبینمش تاماه بعدش سرهمین نمیدونم

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

😬پس فردا بگیرم یابمونه هفته بعدش؟میترسم دیگه نبینمش تاماه بعدش سرهمین نمیدونم

قشنگ کاراتو بکن ببین چه موقع جور تره بی سرو صدا تر

&اینم امضام @اینم اثر انگشتم حالا برو اموالمو تصرف کن.😒

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز