abandokhteh17 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/31 تعداد پست: 9969 عنوان 17 درصد زیست زده 123 بازدید | 8 پست 7 درصد زمین۳ درصد ریاضی۵ درصد شیمیفیزیکم ۷ درصدیه ماه خونده بود دوستمو میگممن میگم پشت بمونی خوب میزنی سال بعدنظر شما چیه ۱۷ درصد زیست بده؟ مامان رادمهر🤍مهندس اینده👷🏻♀️ 1404/03/14 | 09:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
abandokhteh17 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/31 تعداد پست: 9969 افتضاح زده راستش 😅😅😅 میگ یه ماه خوندم استعدادشو دارم ولی نمیخوامپشت بپونم مامان رادمهر🤍مهندس اینده👷🏻♀️
setin_77 عضویت: 1403/02/08 تعداد پست: 12415 برادرم میگفت زمین بهشون درصد نداده کهبا این درصدا چیز خوبی قبول نمیشه .️.🩷🌝..
نپصش عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 3051 میگ یه ماه خوندم استعدادشو دارم ولی نمیخوامپشت بپونم عزیزم درس خوندن ک استعداد نمیخاد باید سواد داشته باشی
sadaf__far عضویت: 1400/02/26 تعداد پست: 40183 میگ یه ماه خوندم استعدادشو دارم ولی نمیخوامپشت بپونم خب درصدهاش واقعا کمه قطعا با این درصدها جایی قبول نمیشه یعنی با پایه ی صفر هست با این درصدها