از تو گوشیش از سرچ اینترنتش از برنامه های ارتباطی از گالریش از حذف شده ها وسطل اشغال گوشی از شماره هایی که توتماساش هست و تایم مکالماتش اگه زرنگ باشی خیلی راحت میفهمی
..از دیر اومدناش و تغییر تو نوع تیپ زدنش اگه خیلی بیشتراز قبل به خودش میرسید..من بارها فهمیدم و تو دلم تا قیامت یه آتیشه که هیچ وقت خاموش نمیشه..واگذارش کردم بخدا که سرش بیاد..من خودم اهل خیانت نیستم ولی تصمیم دارم طلاق بگیرم اما ازخدا خواستم بعداز من همسری نصیبش بشه که مثله خودش هرزه باشه و بارها بهش خیانت کنه و بسوزونتش