2777
2789
عنوان

کیا وحشی و دیدن

887 بازدید | 54 پست

خیلی جذاب بود 

بازی عزتی عالی

سکانس آخرش دیدم اصن یجوری شدم

بنظرم داوود دروغ زیاد میگف ولی در کل آدم اونقدر بدی نبود

رها هم حق داشت ولی نگار جواهریان رو مخش کرده با اون حالتای شفته ای ک داره

چرا دهنش بازه همیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من گریه کردم وقتی اشرف چاقو خورد

یه انسان چقدر میتونه مظلوم واقع بشه

به شدت همزاد پنداری کردم

خدا ب داد هممون برسه🥲

لطف میکنی یه صلوات مهمونم کنی ...گرفتاریم بزرگه با یه صلوات شاید غصم کمتر شه خدا رو چه دیدی🥲

خداروشکر فصل دوم داره

خیلی خفن بود باهاش اشک ریختم

خب چجوری بگم، پوسته‌‌ی بيرونيم يه دختر قويه كه به كسی نياز نداره و خيلی خوشحاله؛ ولی درون خودم، یه دخترِ كوچولو با چشمای اشكی نشسته و منتظر يكی بياد ازش بپرسه چته.

داوود یه آدم عادی و معمولی مثل بیشتر ماهاست که خیلی بد آورد و ترسش کار دستش داد رها خیلی روان پریش و ...

رهای عوضی

لطف میکنی یه صلوات مهمونم کنی ...گرفتاریم بزرگه با یه صلوات شاید غصم کمتر شه خدا رو چه دیدی🥲

جواهریان بازی بلد نیست

خیلی هم عالیه

اونم اون مدله خب

مثل خانم لیلا حاتمی

کلا این دو نفر شخصیت ملو و ارومی دارن

لطف میکنی یه صلوات مهمونم کنی ...گرفتاریم بزرگه با یه صلوات شاید غصم کمتر شه خدا رو چه دیدی🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز