2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

70 بازدید | 9 پست

سلام دوستان.یکی کمکم کنه.

امروز روز هجدهم پریودیم هست.کیت تخمک گذاری گذاشتم هر دو خط قرمز شده.از دیروزم درد زیر شکم سمت راست دارم.روز سیزدهم رفتم سونو گفت که یکی فولیکول ۱۲ دارم.

بااین شرایط که امروز کیت دو خط قرمز شد کی نزدیکی داشته باشم بهتره؟اینم بگم دیشب نزدیکی داشتم.

از وقتی کیت دوخطش پررنگ میشه تا سه شب باید اقدام داشته باشی.نمیدونم چرا خانما خیلی کم از دماسنج استفاده میکنن.درحالیکه با گرفتن دمای بدن هرروز خیلی راحت میشه فهمید تخمک گذاری داشتیم یا نه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از وقتی کیت دوخطش پررنگ میشه تا سه شب باید اقدام داشته باشی.نمیدونم چرا خانما خیلی کم از دماسنج استف ...

میشه بگی چه زمان هایی دماسنج استفاده کنم؟اخه میگن دمای بدن هم پایین باشه ینی تخمک گذاریه

به طور نرمال چندروز قبل تخمک گذاری دما حول و حوش ۳۶/۴ تا ۳۶/۸ هستش.اون روزی که تخمک گذاری داریم دو روز بعدش دما ۰/۴ تا تقریبا یک درجه کم کم بالا میره.پریود که بشیم دما دوباره افت میکنه.از روز ۱۱ دماتو هر روز صبح که از رختخواب بلند میشی همون لحظه بگیر یادداشت کن.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز