2777
2789

بله ،ازمایش های مربوط به سقط بعدش دادم مجدد آزمایش قبل بارداری دادم،همسرم و خودم از قرص های تقویتی استفاده کردیم ،ده سیکل برای برسی وضعیت رحم و فولیکول سونو دادم اقدام کردم

کلا مشکل داشتم با دارو باردار می شدم ولی بارداری بعدیم خوب پیش رفت ولی زود بدنیا اومدن 

فقط 4 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هرچه دارم از امام رضاست ❤️‍🩹پسرم نذر امام رضاست 💚💚💚برا ظهورش صلوات

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداحفظشون کنه برات

عزیزم دوقلوهام بعد چند روز فوت کردن 

ولی بعدها خدا یه دونه پسر بهم عطا کرد

فقط 4 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هرچه دارم از امام رضاست ❤️‍🩹پسرم نذر امام رضاست 💚💚💚برا ظهورش صلوات

الهی بگردم برات خدابهت صبربدهخدا گل پسرتو حفظ کنه ایشالا

خدا نکنه عزیزم الهی زنده باشی و سلامت و طعم مادر شدن رو بچشی ک لذتی تو این دنیا بالاتر از مادرشدن نیست🥰

فقط 4 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هرچه دارم از امام رضاست ❤️‍🩹پسرم نذر امام رضاست 💚💚💚برا ظهورش صلوات

الهی قربونت برم دعام کن توروخدا

چشم حتما 

خدا نکنه عزیزم زنده باشی🥰

فقط 4 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

هرچه دارم از امام رضاست ❤️‍🩹پسرم نذر امام رضاست 💚💚💚برا ظهورش صلوات

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792