2777
2789

ازدواجم کرد فرقی نکرد انچنان بچه دار ک شد تو دوران بارداری و شیردهی خوب بود ولی بعدش باز برگشت تازه میگفت خیلییی شل و بد شده

اخرش بنده خدا پروتز کرد الان ک راضیه 

دقت کنین!!!! قبل عقد و دوران آشنایی:نامزدی👈👈👈ثبت محضر و اومدن اسم ها به شناسنامه ها:دوران عقد👈👈👈شروع زندگی مشترک در منزل مشترک :عروسی!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بادکش کن عزیزم

دستگاه بادکش رو بخر از داروخانه روزی سه بار چرب کن وبادکش کن بزرگ میشه

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
چه دردسری داره 

خودش میگف از اول باید همین کارو مبکردم حیف این همه پول ک حروم کردم 

دقت کنین!!!! قبل عقد و دوران آشنایی:نامزدی👈👈👈ثبت محضر و اومدن اسم ها به شناسنامه ها:دوران عقد👈👈👈شروع زندگی مشترک در منزل مشترک :عروسی!

ارثیه فک کنم از من ۷۵الی۸۰ اذیتم😕

خدایا.. رگ گردنو بیخیال..بغلم کن دارم میفتم :)😔ببین ازونی که فکر میکنی خیلی تنها ترم خیلی...🙇خدایا دوستت دارم خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی که دادی ببخشید گاهی گله میکنم 🌹اینجارو‌دوست دارم چون..کلی خواهر دارم که به حرفا و‌درد دلام‌گوش میدن..دوستون دارم🌷❤
ارثیه فک کنم از من ۷۵الی۸۰ اذیتم😕

چرا اذیتی؟ منم ۷۵ ۸۰ ام سایز نرمالیه که! پس اون ک ۹۵ چی بگه

دقت کنین!!!! قبل عقد و دوران آشنایی:نامزدی👈👈👈ثبت محضر و اومدن اسم ها به شناسنامه ها:دوران عقد👈👈👈شروع زندگی مشترک در منزل مشترک :عروسی!
چرا اذیتی؟ منم ۷۵ ۸۰ ام سایز نرمالیه که! پس اون ک ۹۵ چی بگه

بعضی وقتا اذیت میشم باز میزارم 😩😩😩استغفراالله خجالت کشیدم😢

خدایا.. رگ گردنو بیخیال..بغلم کن دارم میفتم :)😔ببین ازونی که فکر میکنی خیلی تنها ترم خیلی...🙇خدایا دوستت دارم خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی که دادی ببخشید گاهی گله میکنم 🌹اینجارو‌دوست دارم چون..کلی خواهر دارم که به حرفا و‌درد دلام‌گوش میدن..دوستون دارم🌷❤
ولی شنیدم سمت چپ چون رو قلبه بزرگ دیده میشه و مشکل نداره

اصلا این طرف ادم با اون طرفش متفاوته

خدایا.. رگ گردنو بیخیال..بغلم کن دارم میفتم :)😔ببین ازونی که فکر میکنی خیلی تنها ترم خیلی...🙇خدایا دوستت دارم خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی که دادی ببخشید گاهی گله میکنم 🌹اینجارو‌دوست دارم چون..کلی خواهر دارم که به حرفا و‌درد دلام‌گوش میدن..دوستون دارم🌷❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز