۷۴سوگند مدیر استارتر عضویت: 1396/11/26 تعداد پست: 43 عنوان بارداری 84 بازدید | 3 پست خانوما یازدهم پری رفتم سونو،گفتش دوتا فولیکول ۱۰و۱۳دارم یعنی امکانش هست حامله بشم؟ 1396/11/26 | 17:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گیتی۱۱۱ عضویت: 1396/10/01 تعداد پست: 1941 بستگی به دوره پریودت داره و اینکه کی تخمک گذاریته . فولیکول هر روز ۲ میل بزرگ میشه اگه تخمکگداریت روز ۱۵ ام باشه خوبه۱۸-۲۴ اندازه فولیکوله برا بارداری
آناهل۷۰ عضویت: 1396/09/17 تعداد پست: 2030 من این ماه فولیکول ۱۲ داشتم به لطف خدا باردار شدم برای سلامتی تمام بیماران صلوات 💝
تبسمي عضویت: 1396/11/09 تعداد پست: 3595 هيچ محالي پيش خدا وجود ندارهتوكل كن بهش نماز درد را از بدنمان دور مي كند و سختي هاي روزگار را آسان مي كند و اگر با دعا همراهش كنيم ديگر چيزي محال نيست ب اذن الله 😍😍