2777
2789
عنوان

آزمایش خون

191 بازدید | 26 پست

سلام دوستان یه سوال داشتم.

من دیروز آزمایش خون که دکتر علاوه بر سونوگرافی سه ماه اول دادم. میخواستم بدونم الان تو این جواب آزمایش خونی که دادم جنسیتو میگن یا برای جنسیت باید آزمایش خون جدا بدم؟

جنسیت سونو انجام میدن نه ازمایش

با خودت #تکرار کن « امروز را متفاوت تر ازهر روز آغاز می کنم بیشتر عشق می ورزم و بیشتر امیدوار می مانم ومی دانم همه چیز مثبت از آن من می گردد» { خداوندا سپاسگزارم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا سونو گفت الان هفته۱۲ خیلی زوده من بخوام چیزی در مورد جنسیت بگم و جواب درست و قطعی بهم نداد

اره زوده برای جنسیت 

تو ماه چهارم با همون شونزده هفته میتونن تشخیص بدن

با خودت #تکرار کن « امروز را متفاوت تر ازهر روز آغاز می کنم بیشتر عشق می ورزم و بیشتر امیدوار می مانم ومی دانم همه چیز مثبت از آن من می گردد» { خداوندا سپاسگزارم 
اره زوده برای جنسیت  تو ماه چهارم با همون شونزده هفته میتونن تشخیص بدن

خب مگه الان که سه ماه میرن سونو بعد سه ماه دیگه یعنی آخر شیش ماهگی نمیرن؟یعنی تا اون موقع صبر کنم به خانواده هامون چی بگم

جدا بايد بدي هزينه بالايي داره  من انجام دادم


همه آزمایشگاه ها انجام میدن ? هزینه اش 300 به بالا بود درسته ? خطا نداره ?

تیکر کاهش وزن تا شب یلدا 😍😍😍💪💪💪     گروه آبی : وزن شروع 75 , وزن فعلی 65 , وزن هدف 50
خب مگه الان که سه ماه میرن سونو بعد سه ماه دیگه یعنی آخر شیش ماهگی نمیرن؟یعنی تا اون موقع صبر کنم به ...

به خانواده بگو صبرکنن تا مشخص بشه😕

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز