2777
2789
عنوان

اسم بچه

120 بازدید | 15 پست

سلام خانما  بین اسم لئا و آیه موندیم کدوم بنظرتون بهتره؟؟ 

معنی لئا: دختری که رو به سوی خدا دارد 

آیه: نشانه، معجزه

من با این جمله زندگی میکنم:زور خدا از همه بیشتره😊  فاطمه هستم اپراتور لیزر 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لئا 

 خیلی دلم میخاد داد بزنم و بگم هرچقدم مرد باشی  مرد خوشبخت کردن یه زن نیستی  .......عجیبه حاظریم خوشبخت نباشیم اما کنار کسی باشیم ک دوستش داریم ........💔💔💔💔 ....کاش اونجوری که دوست داشتم دوسم داشتی .....        تاابد    ((معذرت میخام  دختر نداشته ای ک نشد ب دنیا بیارمت  تا ابد تو حسرتتم و روزی هزار بار خودمو لعنت میفرستم بخاطر انتخابم 💔 ))

لئا

#دور از تو بادا اهرِمَن، ایرانِ مَن || #خلیج_همیشه_فارس || ناتانائيل، بکوش که عظمت در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری...ناتانائيل، تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود. در انتظار خدا بودن یعنی در نیافتن اینکه او را هم اکنون در وجود خود داری...✿✿✿ _بخشی از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید || elvabeaute ✿✿✿ آیدی آنلاین شاپمونه ممنون میشم حمایت کنید||

هردوش قشنگه ببین کدومش بیشتر به اسم خودتون میاد

هیچ کدوم ب اسم خودمون نمیاد و این موضوعم برام مهم نیست

من با این جمله زندگی میکنم:زور خدا از همه بیشتره😊  فاطمه هستم اپراتور لیزر 
بنظرم من تلفظ لئا سخته یکم ایه بهتره اسم بدور از معنی خوبه که تلفظ راحتی هم داشته باشه

بله درسته 

واقعا انتخاب سختیه شوهرمم میگ هر چی خودت دوس داری کمکم نمیکنه

من با این جمله زندگی میکنم:زور خدا از همه بیشتره😊  فاطمه هستم اپراتور لیزر 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز