2777
2789
عنوان

اگه یه دختر

130 بازدید | 9 پست

خیلییییی باسواد و حرفه ای تو کارش ببینین که قیافه کاملا نچرال نرمال داره)زیبایی انچنانی نداره( ولی شیک و مرتب و تمیز و ادکلن زده و پوشیده است. تو کارش حرفه ای خیلی باشخصیت و خانومه. ورزشکارم هست. پیش خودتون چی میگین؟


یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
کیف میکنم و باعث افتخاره

من نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی دقیقا همینم. همه هم دوسم دارن. چرا یه پسر خوب درست درمون سراغم نمیاد؟

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا دارم چجورررر

البته که داری عزیزم اگه نداشتی که الان تو درس و حرفه ات موفق نبودی 

 اما اعتماد به نفس توی همه زمینه ها مشترک نیست  مثلاً یه نفر توی درس اعتماد به نفس داره اما تو هنر نداره

 شما ههم احتمالا اعتماد به نفست توی این زمینه کافی نیست  

همین که فکرت درگیره که چرا کیس مناسبی سراغت نمیاد نشون میده که تا حدودی اعتماد به نفست دچار لغزش شده 

من آدم میشناسم که خییلی موفق و مستقل و از لحاظ ظاهری زیباس اما چون در این مورد اعتماد به نفس نداره خییلی به چشم نمیاد 

ولی برعکس کسی رو میشناسم که از لحاظ ظاهری و تحصیلی معمولیه و موقعیت شغلی و اجتماعی هم ندار اما تو این زمینه خییلی توچشه چون اعتماد به نفسش خیلی بالاست 

توی مسیله ازدواج و کیفیت و کمیت خواستگارا جذابیت یه دختر خییلی تاثیر گذار تر از زیبایی و موقعیتشه و راحت میشه گفت ۸۰ درصد جذابیت توی این زمینه برمیگرده به اعتماد به نفس 


البته که داری عزیزم اگه نداشتی که الان تو درس و حرفه ات موفق نبودی اما اعتماد به نفس توی همه زمینه ...

خب چجوری بدستش بیارم

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام
خب چجوری بدستش بیارم

دقیق نمی‌دونم اما چیزی که تو رفتار همون دخترا دیدم این بود که اصلا براشون مهم نبود که کسی بهشون توجه می‌کنه یا نمیکنه ، کسی سمتشون می‌ره یا نمیره 

این مثالی هم زدم فقط تو یکی دو مورد نبوده ها کلا زیاد دیدم دور و برم 

دقیق نمی‌دونم اما چیزی که تو رفتار همون دخترا دیدم این بود که اصلا براشون مهم نبود که کسی بهشون توجه ...

منم والله همینجوریم

یه ایت الکرسی یا صلوات هرچی تونستی برام بخون. انشالله حاجت رواشم. دعا کن برام

الان همه دنبال زیبایین

خیلی نه

ولی اگه لازمه یکم بهتر شو

رحیم کم عقل،چمن کم عقل ،نقی کم عقل(ارسطو پایتخت😊)(محض یادآوری .خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست⚘بی خیال نه دنیا انقد وفا میکنه نه آدما اونقدر عمر.این نیز بگذرد.. بزرگترین معجزه و کمک الهی عقله و فکر ازش استفاده نکنیم حق اعتراض و ناشکری نداریم.😊کتابای خوب؛زنان زیرک ،زندگی خود را دوباره بیافرینید.کتابخانه نیمه شب،هبوط،از حال بد به حال خوب...لا اله الا الله زیاد بگید مشکلاتتون حل شه.اگه دلت شکسته قدرتو نمیدونن تنهایی مهجوری عب نداره غصه نخور چیزای خوب تو این دنیا همیشه مهجورن مثل مسجد،نماز و حتی خود خدا 😢وقتی میری دندانپزشکی،کلینک کاشت مو و فیشیال و... وقیمت ها رو میبینی.تازه قدر نعمت های رایگان خدا رو میدونی 😊🙃...افوض امری الی الله ولله بصیر بالعباد..برای کسی بمیر که برات تب کنه..وله که معلوم نیست چی میشه بپیچونی بهتر از بحثه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عجبببب

aaamojtaba | 8 ثانیه پیش

عاشقم

سمندریان31 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش