2777
2789
عنوان

پیش قدم شدن

77 بازدید | 4 پست

یکی از آشناها ناخواسته انگار از من دلخور شده حقیقت از منم بزرگتره چن بار زنگش زدم همه ش گوشی رو قطع کرد یا جواب نداد.. بنظرتون خودم برم خونه ش که دلخوری پیش نیاد چون همیشه خونه مون میومد همیشه هم احترام میکردم اون بنده خدا هم واقعن در حق من خیلی خوبی کردن میخام دلخوری و کدورت بیشتر نشه بنظرتون برم که بعد پیش خودم نگم آره اگر رفته بودی ایجور نمیشد؟ 

خوشا به بخت بلندم که درکنار منی 💓متعهد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میخام یه ساعتی برم بچه شم باشه که ببینه من رفتم و اگر یدفه ای بی احترامی کرد حداقل نگه فلانی نیومد

اره بهترین کار برای اینه که بدون اینکه غرورت بشکنه خوبی کردی به طرف 

  

اره بهترین کار برای اینه که بدون اینکه غرورت بشکنه خوبی کردی به طرف

با شوهرم رفتم اتفاقن زیاد تحویل نگرفت شوهرمم گفت دیگه حق نداری پا بزاری خونشون.. فقط بطور مستقیم دستمون نگرفت بیرونمون کنه به زبون بی زبونی گفت دیگه دلم نمیخاد بیاین 

خوشا به بخت بلندم که درکنار منی 💓متعهد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز