2777
2789
عنوان

حمله پانیک

57 بازدید | 7 پست

دیشب حمله پانیک بهم دست داد چندساعت طول کشید ینی مردم و زنده شدم 

الان هنوزم دلشوره دارم با اینکه قرص خوردم مث دیشب نیستما اما خیلی خوبم نیستم هموز بیحالم و دلشوره دارم یکم😔

انشالله خدا شفات بده 

سعی کن آروم بشی خودت باید استرس نداشته باشی و از خودت دورش کنی

اگر تا آخرین لحظه بحث به زخم های طرف حمله نکردی به خانومی خودت افتخار کن، ادمهایی که مثل توهستن خیلی کمن پس مواظب خودت باش🪄😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم الان چنوقته هرروز پانیک میشم

چرا هر روز

من این هفته دو بار شدم برای اولین بار

اما بار اول شدت خفیف بود

بار دوم ک دیشب بود قبلش کافعین خورده بودم شدتش شدید افتضاح بود 

دارو دارم میخورم ارام بخش

بیحالم دلشوره دارم 

چیکار میکنی تو

چرا هر روزمن این هفته دو بار شدم برای اولین باراما بار اول شدت خفیف بودبار دوم ک دیشب بود قبلش کافعی ...

نمیدونم فکر میکنم بخاطر استرس زیادی که دارمه جوری که نمیتونم بیرون برم یلحظه حالم بد میشه .من بخاطر پانیک نرفتم ولی برای وسواس بودنم چنسال تحت درمان بودم زمانی که ول میکردم بدتر شدم جوری که الان باحمله پانیکه واقعا شرایطه سختیه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792