2777
2789
عنوان

حمله پانیک

51 بازدید | 6 پست

دیشب برای اولین بار حمله پانیک وحشتناک شدم البته دیروز عصر کافعین خورده بودم نمیذونم اون تاثیر داشت یا نه

اما کلا استرسی هستم شدید

دیشب مرگ رو با جشام دیدم با جند تا قرص به زور اروم شدم اما هنوز الان ک صبح شده دلشوره رو دارم چیکار کنم بره خیلی اذیتم خیلی این ج مرضی بود



من چند سال پانیک داشتم و بله کافئین مؤثره

البته باید داشته باشی تا کافئین باعث بروزش بشه و حتما دنبال درمانش باش چون اگه درمان نشه خیلی اذیت کننده میشه یه جوری که زندگیت از روال طبیعی خارج میشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من چند سال پانیک داشتم و بله کافئین مؤثرهالبته باید داشته باشی تا کافئین باعث بروزش بشه و حتما دنبال ...

افتادکی دریچه میترال قلب نیست؟

البته داداششمم جندسالع پانیک داره ها

[QUOTE=383608015]افتادکی دریچه میترال قلب نیست؟ البته داداششمم جندسالع پانیک داره ها[/QUO

نه عزیزم مال من که پانیک بود درمان شدم اصلا خبری ازش نبود تا اینکه دو سال پیش مجبور شدم بچمو سقط کنم بعدش باز هفته ای دو سه بار حمله های بد داشتم

من یه تایمی قرص اسنترا یه تایم کوتاهی ام سیتالوپرام مصرف کردم که البته فقط خودت میتونی حال خودتو خوب ...

من دو هفته پیش انتقال جنین داشتم ای وی اف هستم منفی شد بخاطر این خیلی استرسی شدم وگرنه در این جد نبودم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792