سلام میخام گوشی بگیرم تا الان خودم سامسونگ داشتم مامانم هم رف مدل بالاتر گرف ولی دقیقا برنامه هاش همه مث همه
زده شدم خوشم نمیاد از سامسونگ میخام شیائومی بگیرمولی نمیدونم چ مدلشو بگیرم دخترعموم نوت ۱۳ داره راضیه ولی بازم دو دلم
تا ۱۵ تومن باشه
کسایی ک شیائومی داشتن راضی بودن میشه بگین چ مدلی بگیرم