2777
2789
عنوان

حمله پانیک

51 بازدید | 7 پست

کسی تجربشو داره؟

من امشب شذم چند ساعت دهنم سرویس شد با قرص اروم شدم یکم اما خیلی ام خوب نسستم هنوز 

داشتم میمیردم میخاستم برم بیمارستان 

جیکار میکنید اروم میشید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یبار شدم بردنم بیمارستان داشتم میمیردم 🥺 باید بری پیش روانپزشک ،، تا یک هفته سرگیجه مزخرف شدید د ...

من منگم الان

تپش داشتم فشارم بالا بود

اصلا سرک سبک شده بود نمیتونستم راه برم میترسیدم راه برم فک میکردم الان میفتم زمین

بدنم سست شده بود همه جاش

تمرکز ندارم افتضاح بودم امشب چندساعت 

کافعین هم مصرف کرده بود عصر شاید تشدید کرد اما کلا ادم استرسی هستم

کار خاصی نمیکنم بعد چند ساعت یکم اروم میشم

من منگم الان

تپش داشتم فشارم بالا بود

اصلا سرک سبک شده بود نمیتونستم راه برم میترسیدم راه برم فک میکردم الان میفتم زمین

بدنم سست شده بود همه جاش

تمرکز ندارم افتضاح بودم امشب چندساعت 

کافعین هم مصرف کرده بود عصر شاید تشدید کرد اما کلا ادم استرسی هستم

با جند تا قرص یکم اروم شدم اما خیلی خوب نیست هنوز تشویش دارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792