2777
2789

سلام خوب هستید ؟ 


من یه مشاور میشناسم مشاورشون فوق العاده است 

من خودم پیش مشاور خیلی رفتم اما نتیجه نداد ایشون خیلی خوب بود و راضی بودم 


شرایط مشاوره شون هم خیلی خوبه و هوای مراجعه کننده هاشون رو دارن

اولا که ایشون مبلغ هجومی نمیگیرن

 دوما جلسه ای مشاوره نمیدن یعنی خودشون میگن یک بار هزینه رو پرداخت کن هر چقدر دوست داری حرف بزن و هر تعداد جلسه که حرف‌بزنیم قرار نیست واسه هر جلسه مبلغی رو پرداخت کنی در کل شرایط‌شون عالیه 


رضایت از مشاوره هاشونم خیلی زیاده ،کانال رضایت شون تو بیوگرافی هست


اید ی رو بیکا : P_z_314_70

اید ی تلگر ام: consultation4

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز