بین این دوتا وقعاااااااااااااااااا موندم ...یکسال که ریاضی ام اما هنوزم دو دلم ...
چون تقریبا یکسال دیگه کنکور دارم
میتوانم تغییر رشته بدم و برم هنر ولی تو خونه باشم فقط برم امتحان بدم بیام و برای کنکور بخوانم
اما مسئله ام دو چیزه...۱--اینکه هنر نرم و پشیمون شد
۲-- هنر برم و پشیمون شم...
کلا میترسم که پشیمون شمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔