اگه دوستش داری تلاش کن بهش برسی دوباره
ولی اگه دیدی اصلا نمیخواد بی خیال شو
ولی یه ذره تلاش کن
کلا قهر کردن از خونه خیلی کار بدیه
از اول نباید از خونه در میومدی
حالا خودت این کارت جبران کن
البته زندگی همش خوشی نیست یعنی اگه یه ذره ناز کرد ناراحت نشو
تو زندگی همه این مشکلات هست
بعید میدونم مردی باشه از صبح تا شب قربون صدقه زنش بره