2777
2789
نه دیگه اون نمیخواد،کار از پیام و تماس گذشته 

وقتی خداوند هستند امیدم هست بیشتر دعا کنین از خداوند بخواین ایمان داشته باشین معجزه میشه 

لطفا برای فروش رفتن منزل مون به قیمت مورد رضایت و خرید خونه مناسب دعا کنین سپاسگزارم ❤️ میشه لطف کنید  برای نی نی دار شدن تمام منتظران و سحر دعا کنین و همین طور سرو سامان زندگی تمامی جوانان از جمله برادرم ،‌‌سلامتی مادرم و بهبود اوضاع مالیم دعا کنین.الهی دعای خیرتون به عالیترین نحو در حق شما و عزیزانتون مستجاب بشه الهی آمین🌹لطفاً برای شادی روح جوان فوت شده یک صلوات یا فاتحه بفرستید خداوند بخشنده به رفتگان شما هم رحمت و مغفرت عطا کنند ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکرای خوب کنین اتفاقای خوب حتما میفته شک نکنین جملات امیدوار کننده بگین 

لطفا برای فروش رفتن منزل مون به قیمت مورد رضایت و خرید خونه مناسب دعا کنین سپاسگزارم ❤️ میشه لطف کنید  برای نی نی دار شدن تمام منتظران و سحر دعا کنین و همین طور سرو سامان زندگی تمامی جوانان از جمله برادرم ،‌‌سلامتی مادرم و بهبود اوضاع مالیم دعا کنین.الهی دعای خیرتون به عالیترین نحو در حق شما و عزیزانتون مستجاب بشه الهی آمین🌹لطفاً برای شادی روح جوان فوت شده یک صلوات یا فاتحه بفرستید خداوند بخشنده به رفتگان شما هم رحمت و مغفرت عطا کنند ممنون

من چی بگم اونوقت؟30سالمه تا حالا کادو نگرفتم خیر سرم نامزد شدم فکر کردم میخره 4روزه قهریم واقعا دیگه به این نتیجه رسیدم بدشانسم و بدبخت

کاش نی نی سایت گزینه بلاک داشت تا بعضی کاربرا رو مسدود کنی که نه کامنتاشو ببینی نه تاپیکاشو مرسی اه🤫🤫🤫🤫

سلام دوستان ۳۵ سالمه و۱۶ سال زندگی مشترک .دوتا دختر دارم همسرم آدمیه که اصلا زیاد اهل معشوقهوعشق بازی از همون اول نبود حتی رابطه امون همیشه از طرف اون سرد بود ووقتی اعتراض میکردم میگف من اینجوریم وهرکسی یجوریه.بالاخره منم عادت کرده بودم به این وضع .طوری بارم آورده بود که همیشه مودب وبسیار مذهبی باشم واصلا تو کارش دخالت نکنم اینجوری بود تااینکه ۴ سال پیش بهم خیانت کرد وکلی بدهی آورد نزدیک۵۰۰ میلیون تومن چه ها که برسرمون گذشت وبچه ها چه چیزهایی که از روی پدرشون ندیدند من چندین بار خواستم ترکش کنم ولی قسمم داد که ولم نکن وکسی غیر تو ندارم با هزار بدبختی کمکش کردم قرضها رو بعد ۴ سال به ۱۰۰ رسوندیم دیگ هیچی نخوردیم ونپوشیدیم مهمانی وعید کلا تعطیل کردیم وتا کسی متوجه اوضاع نشه طوری که کل فامیل باهام قهرهستن  هم فامیل ایشون وهم من.بعد این مدت متوجه شدم مقداری از قرضها رو داده واز من پنهون کرده ومن هم مبلغی برای اون قرض در نظر گرفته بودم ازم گرفت ولی بعدادمتوجه شدم دارن بعضی مسایل رو باز پنهون میکنن ودعوامون گرفت وحرفش این بود که میخواستم بعدا بهت بگم خوشحالت کنم.تنها این نیست وپنهان کاریهاش خیلی زیاده وخودش هم میدونه من خیلی حساس شدم ولی میگه این جیزی نیست وتو بزرگش میکنی دیروز مبلغ ۱۰ میلیون قرار بود به کسی پرداخت بشه نداشتیم من خیلی نگران بودم حتی بهش گفتم کاش امروز کسی که قرار بود پولمون رو بیاره زودتر بیاره خجالت زده نشیم ولی متاسفانه بعد متوجه شدم پول رو گرفته واز من پنهون میکنه تو خونه خیلی نداری میکشم ولی روزای خاص مثل عید قربان دوست داره قربانی کنه که اونم بخاطر اون خانمی که نزدیک خونه ی ماست ببینه میگه بزار ببینه حرص بکشه اون خانم هم متاهل وهم سن من ودوتا هم بچه داره وخودش هم کار مواد مخدرهست وهم معتاد .شده شبح زندگی من .دیگ از همسرم خیلی زیاد بریدم مدتی هست که دیگه قطع علاقه کردم ومیخوام طلاق بگیرم .واقعا اون زن کثافت با مردهای دیگ هم ارتباط داره وهمه هم میدونن ولی متاسفانه من نمیتونم دیگ با این وضع کنار بیام آرامشم سلهاست بهم خورده وبچه هام داغون شدن .همسرم فقط یه نکته مثبت تو زندگی داره واونم زبان بازه .یعنی به هر طریقی شده با هر ترفندی سعی میکنه بعد اشتباهش منو راضی کنه ببخشمش ومیگ مثلا غلط کردم دست وپام رو میبوسه ولی دروغ میگه از همون دقیقه من ساده که میخندم شروع میکنه به خیانت .بهش چندین بار گفتم اینجا محیط برای ما وبچه ها خیلی بدهست این خانم منطقه رو بهم زده .بهم میگه قول میدم چن روزی حیاط رو بفروشم ولی دروغ میگه .امروز دست گذاشتم برای اولین بار رو نقطه ضعفش وگفتم نباید گوسفند بخری گفت برا تو نیخرم که چشم حسودها کور بشه منم گفتم نمیخوام رفته تو مغازه خوابیده دیگ هم زبون نمیرزه .مونده تو فکر فردا که نمیتونه اون کاری که دوست داشت بکنه .اون روز بهم میگه از حرص اون خانم یه ماشین میخرم .بهم برمیخوره دوستان از حیاط خونه سحر پیدا کردم اون خانم انداخته حیاطم رابطه مون رو هم زده طوری که برا طاق خیلی جدی هستم .راستی من وهمسرم هیچ کدوممون پدر ومادر نداریم.دوستان راهنمایی کنید چه کنم.

دوستان کسی نیست کمکم کنه اگه طلاق بگیرم میتونم خودم رو اداره کنم از لحاظ مالی .فقط بعد این همه سال زندگی خیلی ناراحتم که شوهرم با اون همه خوبی هایی که داشت بعد حرف زدن با اون خانم کلی عوض شدودیگه درست نمیشه منم میگم شاید علاقه بهش داری برمیگرده میگ ازش متنفرم ولی اگه متنفر باشه چرا سر راهش قرار میگیره چندین بار دیدمش .میگ از بس متنفرم بخاطر همون نگاش میکنم حرفهاش خود دروغه .میخواد فقط گولم بزنه.چه کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792