2789
عنوان

بچه دوم

| مشاهده متن کامل بحث + 229 بازدید | 38 پست
یعنی خونتون همیشه امادگی مهمون رو داره؟؟منظورم از تمیزیش هست؛

بله تقریبا 

هر چند ما مهمون نمیاد واسمون سرزده ولی همیشه ۸۰ درصد خونه مرتب و تمیز هست

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

شاید باورتون نشه ولی من با نوزادم رفتم مهمونی همش درحال استفراغ کردن بود،اصلا بهم خوش نگذشت،نمیتونسم ...

دیگه بچه یک سال این مسائل داره باید تحمل کرد

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چقدر عالیبا شما صحبت کردم روحیه گرفتم

من در خدمتم همیشه

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

یعنی یکسال به بعدشون اوضاع و شرایط یکم بهتر میشه؟؟

بله شایدم زودتر اصلا نگران نباشید

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

انشااله به خوبی و خوشی بگذرهعزیزم شما راجع به عمل هایپوسپادیاس چیزی میدونید؟

نه اطلاعی ندارم 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792