2777
2789
عنوان

افسردگی

42 بازدید | 1 پست

امتحان دارم اصلا حس و حال خوندنشو ندارم 

امتحانم زبانه و صفر صفرم نمبدونم چطوری بخونم تازه از خواب بیدار شدم ولب انگار نباز دارم دوباره بخوابم همش بیحالم کلا حس بدیع نمیدونم چیکار کنم 

همه را بخشیدم جز کسانی که مرا از سمت آبادم ویران کردند

بلند شو برو تو حیاطی جایی هوا بخور یه ساعت دیگه شروع کن به خوندن

خداوندا دستهایم خالی است و دلم غرق در آرزوها! یا با قدرت بی‌کرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن... کوروش کبیر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792