2789
عنوان

حس ششم 😁

161 بازدید | 28 پست

بیان سوالای ساده ازم بپرسین ببینم میتونم درستشو بگم ؟ حالا حس ششمی یا هر چی اسمشو میزارین 😁

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

رنگ لباسم

بنفش؟

یا مشکی

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

ماه تولدم کی باردار میشم

تیر یا بهمن؟

نه دیگه پیش گو نیستم در اون حد 😁

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

پشمانم مشکی توشههعععبرمیگردههه؟

حسمو بگم یجورایی اره ولی پایدار نیست تصمیمش

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

منو به دیدش توصیف میکنی

در اون حد نیست حسم ولی اول یه چیزی بگو درست حدس زدم بگم اینو

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

چه حسی ازم میگیری عشقم؟حست میگه ع برمیگردع؟

مهربونی ، دل نازکم هستی ؟

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

چه چیزای مثبتی ازم میفهمین

سعی میکنی پیش بقیه نقاب خوب بزنی ؟ البته که ادم بدی باشی

۱.هیچکی از سیل خوشش نمیاد ؛ ولی همه از نم بارون خوششون میاد پس هیچوقت صدتو برای کسی نزار ✨️ ۲. همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شمارا دوست ندارند، بعضی‌ها نمیتوانند از دور شلیک کنند ✨️۳. ‏زنه ارايش ميكنه ميگيد خرابه ؛ زنه ميخنده ميگيد جلفه ؛ زنه تحصيلاتشو ادامه ميده ميگيد حتما كسي نگرفتش ؛ زنه عصباني ميشه ميگيد عادتی ؟ ؛ زنه ساده و بدون ارايشه ميگين به خودش نميرسه ؛ يكي تصادف ميكنه ميگيد رانندش حتما زنه ؛ ميخواي به يه مرد فحش بدي همه فحشا برميگرده به خواهر و مادرش ؛ چتونه؟! ○ هربژی کرد ❤️‍🔥

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز