خیانت همیشه با یه حس شروع میشه
وقتی حس میکنی یه چیزی مثل قبل نیست،اون توجه اون علاقه قبلی رو نداره.وقتی تایمش برای تو محدوده همیشه جوری رفتار میکنه انگار تو مقصری وقتی تایمش برای تو محدوده همیشه جوری رفتار میکنه انگار تو مقصری و کلا برای هر چیز تورو مقصر جلوه میده
رفتارش مدام تغییر میکنه،یه روز خوبه یه روز بد،یه روز بی اعصاب، یه روز بی اهمیت،همش بهونه میاره برای بی حوصلگیش،سرکار میرم خستم کار دارم فلان...(پس چطور روزای اول خسته نمیشی)
کمتر باهات صحبت میکنه و کمتر تلفنتو جواب میده دیگه مثل قبل جواب پیاماتو نمیده کم پیش میاد بهت بگه بیا بریم بیرون
مشتاق دیدنت نیست..
و مهم ترین چیز
همیشه ی همیشه ی همیشه به حستون اعتماد کنید دخترا
ما حس ششممون خیلی دقیقه تو اینجور مسائل