2777
2789
عنوان

سم جدید

235 بازدید | 16 پست

خانوما میگن که کتک خوردی از شوهرت رو رفتارت دقت کن که رفتارت خوب بشه و تغییر کنه و از شوهرت معذرت خواهی کن  چون تو باعث شدی بزنه

و اینکه درمقابل کتکش با نرمش باهاش برخورد کنی یعنی = سیاست 

😨😨

اگه سیاست اینه من جیش میکنم تو هرچی سیاسته👏


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لوکیشن محل جیش لطفا

🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤زندگی رو دوست دارم حتی به غلط .همیشه اینطوری خدا رو صدا میزنم: خدایا تو رو خدا . میدونی یعنی چی؟ یعنی امیدم بعد خدا هم به خداست. حالا عزیزم تو هم امیدت بعد خدا باز به خدا باشه .عشق بورز به زندگیت . تاپیک خودکشی نزن تو هنوز واسه ی مردن خیلی جوونی حتی اگه ۹۰ ساله باشی باید بازم ب خودت بگی ۳۰ سال دیگه میخوام زنده بمونم این یعنی ۱۲۰ سال .  . یکم با خودت عشق و حال کن . غم و غصه رو رها کن . ببین دل چی میگه خب بسه دیگه . میگم بسههههه دیگههههه. خب بگذریم عقبیا حال میکنن؟از خدا میخوام ک برا ۱۲۰ سال زندگی شاد بهم انگیزه و تن سالم بده . فعلا هدفی واسه ازدواج ندارم .در حال حاضر فقط با خدا قدم میزنم . دلم با خداس.من ۱۲۰ سال عمر رو به این دلیل میخوام ک راه ۱۰۰ ساله رو یه شبه طی نکنم و۱۲۰ساله طی کنم. هیچوقت رنج نکش . درد اجباریه ولی رنج اختیاری . درد یه کلمه احساسیه ولی رنج بی رحمه . درد واسه رشد لازمه . درد رو انتخاب کن . یه بنده خدا فامیلمون بود هر موقع بهش میگفتن تا ببینیم قسمت چیه میگفت بگیرید این قسمتو پاره کنین . خودتون برید دنبال زندگی . بنده خدا اعصاب نداشتا ولی راس میگفت با تقدیرت بجنگ😍

 این افراد غالبا هیچ راهی برای طلاق ندارن مجبورن بگن سیاست، تا حداقل کمتر شکنجه بشن 

انقدری که ترقوه ؛ رگ ؛ ته ریش ؛ سینه ؛ باسن ؛             چال لپ ؛ گودی کمر ؛                                               و بقیه پستی بلندی های بدنمون طرفدار داره،            عقاید و اخلاق و خط فکریمون طرفدار نداره!                  توعصر حاضر حتما باید یه چیزیت زده باشه بیرون       یارفته باشه تو                                                        تاشایسته بشی 
این افراد غالبا هیچ راهی برای طلاق ندارن مجبورن بگن سیاست، تا حداقل کمتر شکنجه بشن


اخه کسی که در این شرایط نیست رو دیدم اونی که در این شرایط هست رو سفت و سخت توصیه میکنه بمون 

لامصب اخه چرا

خب دیگه مرده اختیار داره حالا با دوتا ضربه ک‌ آدم نمیره باید زندگیتو حفظ کنی آبرو ریزی نشه استدلال ا ...


اونم خیلی محکم تو تاپیک پربازدید میگفتن مرد غرور داره نباید توهین کنی فحش دادی اونم زده

حالا عذرخواهی کن 

باید خشتک اون مرد رو کشید سرش 


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز