2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

420 بازدید | 36 پست

سلام

من تو اقدامم

عکس کیتمو گذاشتم

سه روزه دارم از کیت مکث14 استفاده میکنم 

از روز 10پریودی دارم از تست استفاده میکنم

امروز خط دوم یه هاله افتاد

ب نظرتون امشب باید اقدام کنم یا فردا شب

چون دیشب اقدام داشتیم

عزیزم استفاده درست از کیت اینطوره که حتما باید قبل ظهر ازش استفاده و هر روز یه ساعت مشخص کیت بزنی مثلا هرروز ۱۰ صبح.

فردا شب اقدام کن ان شاءالله خیره گلم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزممن سه روز بین ساعت 2تا 3 ظهر استفاده کردمالان ب نظرت فردا اقدام کنم بهتره یا امشب؟؟چون هال ...

سلام عزیزم فردا بهتره به نظرم البته صبح باز یخ بار بزن ببین چه طور میشه.

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شما سر دخترتون چه حوریه استفاده کردین؟روز تخمک گذاری تون اقدام داشتین ؟؟؟یا قبل و بعدش؟؟

من ساعت ۱۱ صبح میزدم وقتی هاله افتاد یعنی کمرنگ شد اقدام کردم.

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خدانگهش داره براتون؟فقط یکبار اقدام داشتین؟ فرداش یا پس فردا نداشتین؟

ممنون عزیزم روز ۷ و ۱۰ پریودم اقدام داشتم هردو روز کمرنگ بود بی بی چکم

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
وقتی پررنگ بشه ۲۴تا ۳۶بعد تخمک ازاد میشه همون روزی که پررنگ شد شبش اقدام کن کلا برای بارداری میخای ا ...

نه جنسیت برام مهم نیست. بارداری اولمه.

مگ رو جنسیت هم تاثیر داره؟؟؟؟؟

سلام عزیزممن سه روز بین ساعت 2تا 3 ظهر استفاده کردمالان ب نظرت فردا اقدام کنم بهتره یا امشب؟؟چون هال ...

ن گلم تخمک گذاری نیس ولی داری نزدیکش میشی باید گیت دو خط همرنگ باشن مثل خط c باید همرنگ ک شد یعنی تخمکت ازاد شده همون شب ک تستت مثبت شد فردا و پس فردا اقدام داشته باش ۳ روز پشت سر هم انشالله نتیجه بگیری .


منم این ماه میخوام گیت استفاده کنم ولی دنبال مدیکور هستم ک خیلی معتبرته از مکس ۱۴ هستش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز