negar966 مدیر استارتر عضویت: 1403/09/27 تعداد پست: 4180 عنوان بیایین کمک 44 بازدید | 0 پست اگه یکی از اعضای خانواده، رفتار آسیب زننده داشته باشه و به خودش و به بقیه آسیب بزنه و دست خودشم نباشه، چجوری میتونم معرفیش کنم به تیمارستان که بیان ببرنش برای درمان؟مشکل مشابه اینو داشتین؟ چجوری با تیمارستان هماهنگ بشم که ببرنش؟ 1404/03/03 | 16:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب