2777
2789
عنوان

بازم بی بی چک

75 بازدید | 7 پست

من سابقه انقدردیرشدن پری نداشتم همیشه جلومی افتادولی انقدرعقب نه دوره هام ۳۱ روزه است  من الان دوروزه ازپریم میگذره نه ماهه تواقدامم دوتام بی بی چک گذاشتم منفی بودیه یک هفته ده روزقبل پری تخمدان سمت راستم خیلی دردمیکردسینه هام پاهام دردمیکردکمرمم همینطوربعددوروزبه موعدم دردام خوب شدیعنی تقریبا کم شدن خیلی الان دیگه فقط سینه هام دردمیکنه ومیخوارن بقدری که سوتینموبازمیکنم که فشاربهشون نیاد وترشحات زیاددارم جوری که لباس زیرم خیس میشه احساس میکنم وقتی زیادراه میرم ترشحاتم بیشترمیشه ودوست ندارم انقدرخیس بشه وبعضی وقتالباس زیرنمیپوشم یه راهنماییی خواهش

دکترم رفتم همه آزمایشا وسونووبقیه چیزارودادم کیست وچیزی نداشتم گفتن خداروشکرسالمی فقط قرص فولیک اسیدوزینک پلاس وویتامین Eدادن بخورم


اگه مشکوک به بارداری هستی دیگه زینک و ویتامین ای رو قطع کن فقط فولیک اسید بخور. انشاالله که بارداری. ...

انشالله میترسم برم آزمم منفی بشه یه هفته دیگه صبرمیکنم بعدمیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792