2777
2789
عنوان

یخچال جهیزیه

95 بازدید | 8 پست

سلام من چندماه پیش رفتم یخچال خریدم پولشو کامل دادم قراربود دوو 3325بیاره الان دوو مدل3133اورده میشه بگید چه فرقی داره کدوم بهتره؟؟

سرم کلاه رفته حس میکنم😔هم بخاطر مدل هم بخاطراینکه یخچال دست دومه چون بو میده یخچال

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️

مگه میشه دست دوم جای نو بندازن به آدم؟

مگه آکبند نبود؟

یه سلسله پادشاهی داریم تو ایران که باید تو گینس ثبتش کنن.شاه اولش رو انگلیس از نگهبانی طویله آورد شاهش کرد بدون هیچ سواد و سابقه برای اینکه ایران تو مشتشون باشه آخرش هم فرار کرد.شاه دوم رو امریکا با کودتا شاه کرد و تا آخر دست بوس امریکا موند این دومی دو بار فرار کرده!!!ولیعهد ناکام آخری هم دست به دامن اسرائیل شده که شاهش کنن حتی به قیمت کشته شدن نصف ایرانیا و تخریب کل ایران.نکته جالبش اینه طرفداران اینا ادعای ایران دوستی و وطن پرستی دارن و به مخالفانشون میگن مزدور و جیره خور🙃🙃🙃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مگه میشه دست دوم جای نو بندازن به آدم؟مگه آکبند نبود؟

نه ازاین ضرب دیده ها ک ارزونترن کمی بود استوک ☹️اما این بومیداد😞ماخودمون خریدیم ازسرای ایرانی اصلا بونمیداد فقط بدنش ضرب دیده بود سرای ایرانی ک خریده بودیم کلاجمع شد

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
خب قبول نکن بگو همون رابیاره یا پولت راپس بده یخچالی که به دلت نیست میخوای چه کار ؟

۸ماهه دارم میدوم خسته شدم😓فرقش چیه؟اگر میدونید بگید

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
دوست عزیز اندازه پولی که داشتی نو‌ میخردی.استوک خطرناکه.به خاطر چشم و هم چشمی همون پولی که داری هدر ...

من باین پول اسنوا مدل پایینترشو میتونستم بخرم ک همه گفتن کلااسنوا خط بزن و مدل پایین دوو رو‌خریدم🙃الان چ ربطی ب چشم و هم‌چشمی. داره 😐مگه مدل بالا خریدیابرندخاصی خریدم

مادرو پدرم استوک خریدن کاملا اکبند بوده  اخرین مدل دوو حریدن من چه میدونستم قراره بهم دست دوم بندازن

اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
من باین پول اسنوا مدل پایینترشو میتونستم بخرم ک همه گفتن کلااسنوا خط بزن و مدل پایین دوو رو‌خریدم🙃ا ...

آخه بعضی ها به خاطر چشم و هم چشمی میگن بریم استوک بگیریم

ولی مدل پایین تر نخریم.

حالا دیگه گذشته.

بهتره بهش فکر نکنی.اذیت میشی.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز