ms_m مدیر استارتر عضویت: 1401/12/27 تعداد پست: 1309 عنوان بهش پیام بدم🤔 66 بازدید | 6 پست یکی از فامیلامون دیشب ساعت ۱۲ ونیم پیام داده بود سلاممنم بعد از ۱۰ ساعت دیدم و ساعت ۱۰ ونیم صبح پیام دادم سلام فقط همینو گفتم حس میکنم یکم سرد و رسمی گفتم و با وجود اینکه چندبار آنلاین شده ولی دیگه سین نزده😂🙂الان پیام بدم خوبی؟یا چه خبر؟😶 کابریدونفره(خودم و سیسی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉 1404/03/02 | 18:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ms_m مدیر استارتر عضویت: 1401/12/27 تعداد پست: 1309 ن دیگه نده چرا؟🙁 کابریدونفره(خودم و سیسی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉
سیماااااارراا عضویت: 1402/10/11 تعداد پست: 1345 تو زیر یجا گفتی ۱۴۰۰ جدا شدی بعد اینجا گفتی ۲ماه جدا شدی داستانت رو میگی برام
ms_m مدیر استارتر عضویت: 1401/12/27 تعداد پست: 1309 تو زیر یجا گفتی ۱۴۰۰ جدا شدی بعد اینجا گفتی ۲ماه جدا شدی داستانت رو میگی برام عزیزدلم کاربری دست خودم و دوستمه که از دوستپسرسابقش ۴ ماهیه که جدا شده و رمز کاربری منو داره و باهاش تاپیک میزنه خودم تاحالا تاپیک درمورد جداشدنم نزدم🥲 کابریدونفره(خودم و سیسی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉
سیماااااارراا عضویت: 1402/10/11 تعداد پست: 1345 عزیزدلم کاربری دست خودم و دوستمه که از دوستپسرسابقش ۴ ماهیه که جدا شده و رمز کاربری منو داره و باه ... اها تو چندسالته
ms_m مدیر استارتر عضویت: 1401/12/27 تعداد پست: 1309 اها تو چندسالته ۱۹ کابریدونفره(خودم و سیسی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉