2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم🤔

66 بازدید | 6 پست

یکی از فامیلامون دیشب ساعت ۱۲ ونیم پیام داده بود سلام

منم بعد از ۱۰ ساعت دیدم و ساعت ۱۰ ونیم صبح پیام دادم  سلام 

فقط همینو گفتم 

حس میکنم یکم سرد و رسمی گفتم و با وجود اینکه چندبار آنلاین شده ولی دیگه سین نزده😂🙂

الان پیام بدم خوبی؟یا چه خبر؟😶

کابری‌دونفره(خودم و سی‌سی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو زیر یجا گفتی ۱۴۰۰ جدا شدی بعد اینجا گفتی ۲ماه جدا شدی داستانت رو میگی برام

عزیزدلم کاربری دست خودم و دوستمه که از دوست‌پسر‌سابقش ۴ ماهیه که جدا شده و رمز کاربری منو داره و باهاش تاپیک میزنه 

خودم تاحالا تاپیک درمورد جداشدنم نزدم🥲

کابری‌دونفره(خودم و سی‌سی )😁 تاپیک های مربوط به شکست عاطفی مربوط به ایشونه😂😉 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792